(22-09-2018, 09:07)kalamb napisał(a): chyba wymagana jest tez wymiana taśmy airbag.
Montowałem kierownicę multi w Sharanie, 2x Octavia 1 i w mojej Fabii. W żadnym z tych aut nie wymieniałem taśmy airbag.
(22-09-2018, 09:07)kalamb napisał(a): A co do tempomatu ( nie udało mi sie znaleźć informacji) według „sztuki” to powinien być odłączony z manetki.
Przy multi powinna być manetka z przełącznikiem ON-OFF. Może być jednak również zwykła manetka tempomatu. Tak było w jednej z Octavii, które robiłem. Najpierw zamontowałem tempomat z manetki a później właściciel zażyczył sobie kierownicę multi. Po wymianie wiązki i kierownicy wszystko działa choć manetka nie została wymieniona.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407