12-08-2012, 07:20
tak tylko ze te przepisy nie podaja za bardzo szczegółowo co znaczy slaba przejzystosc spowodowana opadami atmosferycznymi. Daje reke uciac ze jak bedzie lekko padal deszc i ktos zapoda przednie swiatła to policja sie przyczepi w wiekszosci przypadkow. Tylne to sam musze przyznac ze ostro bije po oczach i nie raz sam migam temu z przodu by wylaczył te swiatla. To tak jak trzymanie stopu caly czas.
Przeciwmgielne przednie to ze tka powiem uzywa sie zazwyczaj raz na rok. Zresztą podczas mgly to za duzo swiatla tez nie dobrze. Caly urok w przeciwmgielnych to to ze dają z dolu a mgla jak wiadomo jest zazwyczaj nieco wyzej. Najlepiej to byloby wylaczyc mijania i zapodac przeciwmgielne i wtedy sie jedzie dobrze bo mgla nie oswietlona i wszystko widzimy. Tylko ma sie to nijak np w moim golfie bo te halogeny mam w lampach czolowych wiec walą z wysoka. aha przeciwmgielne swiecą tez dość szeroko wiec łądnie oswietla nam pobocze co przydaje sie jazdą noca drogą gdzie dokola mamy las.
W astrze G pamietam z emialem osobne wlaczniki do swiatel przednich i tylnych- mozna bylo soebie zapodawac niezaleznie to oswietlenie.
Przeciwmgielne przednie to ze tka powiem uzywa sie zazwyczaj raz na rok. Zresztą podczas mgly to za duzo swiatla tez nie dobrze. Caly urok w przeciwmgielnych to to ze dają z dolu a mgla jak wiadomo jest zazwyczaj nieco wyzej. Najlepiej to byloby wylaczyc mijania i zapodac przeciwmgielne i wtedy sie jedzie dobrze bo mgla nie oswietlona i wszystko widzimy. Tylko ma sie to nijak np w moim golfie bo te halogeny mam w lampach czolowych wiec walą z wysoka. aha przeciwmgielne swiecą tez dość szeroko wiec łądnie oswietla nam pobocze co przydaje sie jazdą noca drogą gdzie dokola mamy las.
W astrze G pamietam z emialem osobne wlaczniki do swiatel przednich i tylnych- mozna bylo soebie zapodawac niezaleznie to oswietlenie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.