31-08-2012, 06:32
gdyby bylo ponad 90 % to by wskazywalo ze sztanga jest za dluga i nie do konca przymyka kierowniczki w turbinie. Wartosci sa prawidlowe.
Co do pracy to wyglada z ejest okej ale nie zawsze musi sie to pokrywac ze stanem faktycznym. Test kierownic uruchamiany vagiem daje ruch od jednego konca do drugiego. Pytanie jest takie czy w polowie nie ma lekich przytarć? Podstawa jest oczewiscie sprawdzenie vaqometrem jakie podcisnienie daje pompka próżniowa bo owszem i ona moze byc klekajaca. Dlatego jesli jest mozliwosc odpina sie sztange od kierowniczek i recznie ruszamy by sprawcdzic jak chodzi osobno gruszka i jak geo. Nie ma dojscia to mamy problem.
Co do pracy to wyglada z ejest okej ale nie zawsze musi sie to pokrywac ze stanem faktycznym. Test kierownic uruchamiany vagiem daje ruch od jednego konca do drugiego. Pytanie jest takie czy w polowie nie ma lekich przytarć? Podstawa jest oczewiscie sprawdzenie vaqometrem jakie podcisnienie daje pompka próżniowa bo owszem i ona moze byc klekajaca. Dlatego jesli jest mozliwosc odpina sie sztange od kierowniczek i recznie ruszamy by sprawcdzic jak chodzi osobno gruszka i jak geo. Nie ma dojscia to mamy problem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.