A czy czasem założenie takiego wyłącznika na którąś z pomp nie będzie powdowało jakiś komunikatów błędów w VAGu?
Kiedyś w maluchu montowałem taki immobilizer czy alarm (nie pamiętam który z nich miał taką opcję i jak to się nazywało ???) że przy przekręcaniu kluczyka musiałem dotkąć ściśle określoną śrubkę w samochodzie (odpowiednio podłączoną) trzymając jednoczesnie metalowy punkt w kluczyku. Powodowało to zamknięcie obwodu przez ciało człowieka i dopiero wtedy można było zapalać. Oczywiście nie chodzi o to że przez ciało człowieka płynął prąd powodujący migotanie przedsionków ale o tzw "dotyk" wystarczył żeby immobilizer zamknął obwód. Działało to bez problemu kilka lat. Ciekawa sprawa. Tutaj też można by coś takiego zrobić.
Ma ktoś może schemat elektryczny silnika 1.9 TDI z tymi pompami żeby zapoznać się gdzie tu się "wczesniej" podłączyć aby nie ciągnąć zbyt daleko kabli.
Kiedyś w maluchu montowałem taki immobilizer czy alarm (nie pamiętam który z nich miał taką opcję i jak to się nazywało ???) że przy przekręcaniu kluczyka musiałem dotkąć ściśle określoną śrubkę w samochodzie (odpowiednio podłączoną) trzymając jednoczesnie metalowy punkt w kluczyku. Powodowało to zamknięcie obwodu przez ciało człowieka i dopiero wtedy można było zapalać. Oczywiście nie chodzi o to że przez ciało człowieka płynął prąd powodujący migotanie przedsionków ale o tzw "dotyk" wystarczył żeby immobilizer zamknął obwód. Działało to bez problemu kilka lat. Ciekawa sprawa. Tutaj też można by coś takiego zrobić.
Ma ktoś może schemat elektryczny silnika 1.9 TDI z tymi pompami żeby zapoznać się gdzie tu się "wczesniej" podłączyć aby nie ciągnąć zbyt daleko kabli.
Sharan 1.9 TDI AUY 115@~140KM Trendline 2006r. 245kkm.