Jest jest różnica na tych 14 jest dużo lepiej. Jeszcze moznaby skrócić o obrót. Wypełnienie n75 już było ją jakieś 65%. Zadane osiąga przy około 1900 obr.
Te filmiki są totalnie bezsensu. Po pierwsze jest to nawet nie statycznie bo ecm próbuje zmieniać doładowanie i wachluje ta sztanga a efekt jest żaden bo map sensor przecie nie wyczuwa zmian bo pewnie sztangę ustawiłeś w jakiejś stałej pozycji. Przecie ruch tej sztangi powodował by machaniem tej geometrii a tu przecie nic się nie zmienia. Poza tym bez obciążenia i takie wciskanie pedału gazu to tak jak matka szarpie tym dzieckiem czasami jak się widzi na ulicy. Raz w lewo raz w prawo z częstotliwością 2-3 razy na sekundę zmieniając kierunek szarpania tego bachora. Matka szarpie a dziecko nawet nie wie w którą stronę ma się poddawać by mniej go bolało. Ot tak to tu też wygląda. Żadne cięcie przeplywki nie ma nic do pracy turbiny. Paliwa nie musi lać na 100 procent by turbo ładnie wstawało i pracowało. Jak będzie poprawne wysterowanie to i maf będzie dobrze wskazywał.
Te filmiki są totalnie bezsensu. Po pierwsze jest to nawet nie statycznie bo ecm próbuje zmieniać doładowanie i wachluje ta sztanga a efekt jest żaden bo map sensor przecie nie wyczuwa zmian bo pewnie sztangę ustawiłeś w jakiejś stałej pozycji. Przecie ruch tej sztangi powodował by machaniem tej geometrii a tu przecie nic się nie zmienia. Poza tym bez obciążenia i takie wciskanie pedału gazu to tak jak matka szarpie tym dzieckiem czasami jak się widzi na ulicy. Raz w lewo raz w prawo z częstotliwością 2-3 razy na sekundę zmieniając kierunek szarpania tego bachora. Matka szarpie a dziecko nawet nie wie w którą stronę ma się poddawać by mniej go bolało. Ot tak to tu też wygląda. Żadne cięcie przeplywki nie ma nic do pracy turbiny. Paliwa nie musi lać na 100 procent by turbo ładnie wstawało i pracowało. Jak będzie poprawne wysterowanie to i maf będzie dobrze wskazywał.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.