Witam.
Te log-i zasadniczo nie różnią się od poprzednich, auto do około 2,5tyś. obr/min "nie ciągnie" (pomaga redukcja,jak pisałeś ale ona może spowodować wyrzucenie błędu doładowania), bo turbina za słabo pompuje, przepływka lekko tnie, a przez to silnik dostaje za mało paliwa. Pytanie tylko co jest przyczyną, a co skutkiem, a to wymaga trochę głębszej diagnostyki, jeśli się nie ma części na podmiankę. Nie na darmo ktoś ustawił tak sztangę, prawdopodobnie ustawienie, jak u większości powodowało wcześniej przeładowania w określonych momentach, pytanie co było grzebane, że ktoś tak to ustawił.
Pozdrawiam
Te log-i zasadniczo nie różnią się od poprzednich, auto do około 2,5tyś. obr/min "nie ciągnie" (pomaga redukcja,jak pisałeś ale ona może spowodować wyrzucenie błędu doładowania), bo turbina za słabo pompuje, przepływka lekko tnie, a przez to silnik dostaje za mało paliwa. Pytanie tylko co jest przyczyną, a co skutkiem, a to wymaga trochę głębszej diagnostyki, jeśli się nie ma części na podmiankę. Nie na darmo ktoś ustawił tak sztangę, prawdopodobnie ustawienie, jak u większości powodowało wcześniej przeładowania w określonych momentach, pytanie co było grzebane, że ktoś tak to ustawił.
Pozdrawiam