Co racja to racja.
To, że SKP puszcza pewne rzeczy to jest "normalne" bo jak się fama rozniesie, że są zbyt restrykcyjni to nikt do nich nie przyjedzie i na chlebek nie zarobią - takie czasy. Jakby chcieć się doczepiać do wszystkiego to pewnie 50% samochodów przeglądu by nie przeszła. Która SKP trzyma się ściśle obowiązujących procedur? Jak są roządni goście to też wiedzą w jakim zakresie mogą komu popuścić.
Jakby co to mogą się wszystkiego wyprzeć bo przecież możesz przyjechać z oryginalnymi lampami a godzinę po podbiciu DR sobie zmienić na inne - tego nikt nie udowodni. Fakt przejścia badania w SKP nie powoduje, źe samochód otrzymuje nową "homologację".
A jeśli idzie o lampy. Trochę temu miałem taką sytuację. Podjeżdżam do SKP motocyklem, gdzie w reflektorze soczewkowym wymieniłem halogen na palnik ksenonowy. Wszystko ładnie świecieło bo reflektor soczewkowy sam kształtuje wiązkę światła, więc było odcięcie, nachylenie wiązki itp... Goście mnie znali i wiedzieli, że kitu mi nie wcisną ale jak trzeba to naprawię - wiele razy odjeżdzałem z podbitym DR i "zaleceniami" bo wiedzieli, że zrobię co należy. W tym przypadku, facet kręci nosem - widzisz pan, na szkle jest napisane, że halogen a tu ksenon, to nie przejdzie... Mówię, że halogen fatalnie świeci i jest niebezpiecznie bo kiepsko widzę drogę po zmroku ale jak chce to mogę przy nim wsadzić żarówkę halogenową aby było OK... Jaki był efekt?
To, że SKP puszcza pewne rzeczy to jest "normalne" bo jak się fama rozniesie, że są zbyt restrykcyjni to nikt do nich nie przyjedzie i na chlebek nie zarobią - takie czasy. Jakby chcieć się doczepiać do wszystkiego to pewnie 50% samochodów przeglądu by nie przeszła. Która SKP trzyma się ściśle obowiązujących procedur? Jak są roządni goście to też wiedzą w jakim zakresie mogą komu popuścić.
Jakby co to mogą się wszystkiego wyprzeć bo przecież możesz przyjechać z oryginalnymi lampami a godzinę po podbiciu DR sobie zmienić na inne - tego nikt nie udowodni. Fakt przejścia badania w SKP nie powoduje, źe samochód otrzymuje nową "homologację".
A jeśli idzie o lampy. Trochę temu miałem taką sytuację. Podjeżdżam do SKP motocyklem, gdzie w reflektorze soczewkowym wymieniłem halogen na palnik ksenonowy. Wszystko ładnie świecieło bo reflektor soczewkowy sam kształtuje wiązkę światła, więc było odcięcie, nachylenie wiązki itp... Goście mnie znali i wiedzieli, że kitu mi nie wcisną ale jak trzeba to naprawię - wiele razy odjeżdzałem z podbitym DR i "zaleceniami" bo wiedzieli, że zrobię co należy. W tym przypadku, facet kręci nosem - widzisz pan, na szkle jest napisane, że halogen a tu ksenon, to nie przejdzie... Mówię, że halogen fatalnie świeci i jest niebezpiecznie bo kiepsko widzę drogę po zmroku ale jak chce to mogę przy nim wsadzić żarówkę halogenową aby było OK... Jaki był efekt?
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.