Jeśli auto robiło tylko krótkie trasy na co dzień ( np kilka km do pracy i z powrotem) to jest to normalne. Ale może tez oznaczać zatkaną odmę (odpowietrzenie skrzyni korbowej przewód plastikowy, który wychodzi z bloku silnika i wchodzi od góry do pokrywy głowicy) co w dalszej eksploatacji z takim stanem grozi zatarciem silnika, gdyz na skutek wzrostu ciśnienia w komorze korbowej uniemożliwi podanie oleju na górę do głowicy ( dla przykładu to jest notoryczny zimą - odma wtedy zamarza - w silnikach 1,0-1.6 8v z grupy vw seat) lub co gorsze padającą uszczelkę pod głowicą (płyn chłodniczy idzie do oleju), to możesz zweryfikować kontrolując poziom oleju i płynu.
Co zrobilem/am ostatnio w swoim SGA
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości