Najpierw poszły na ruszt felgi z polifta 17 cali plus opony... renowacja 4 popołudnia - felgi na szczęście nie były zbyt zniszczone, ale teraz mają nowy blask
Do tego tarcze ATM Mikoda nawiercane i nacinane i klocki przód Textar tył ATE, które leżały tylne 1,5 roku w garażu a przednie też ładnych parę miesięcy. Zaciski na czerwono - klasycznie. 7 godzin...
Miło było zdejmować oryginalne tarcze VW, ktoś nie żałował kasy.
Zaciski, jarzma zdjęte, przejrzane, nasmarowane i jest bajka.
Auto mocno "stąpa" po ziemi.
Jak się zbiorę to wrzucę jakąś galeryję na "nasze auta", po przejęciu od żony robię z tego taki old school'owy, ale klasyczny wieśwagen
Do tego tarcze ATM Mikoda nawiercane i nacinane i klocki przód Textar tył ATE, które leżały tylne 1,5 roku w garażu a przednie też ładnych parę miesięcy. Zaciski na czerwono - klasycznie. 7 godzin...
Miło było zdejmować oryginalne tarcze VW, ktoś nie żałował kasy.
Zaciski, jarzma zdjęte, przejrzane, nasmarowane i jest bajka.
Auto mocno "stąpa" po ziemi.
Jak się zbiorę to wrzucę jakąś galeryję na "nasze auta", po przejęciu od żony robię z tego taki old school'owy, ale klasyczny wieśwagen
150KM -> 150kW