01-10-2020, 09:14
witam nie chodzi zeby sie nie podzielic co było a szkoda ze poprostu nie ma mechaniorów bynajmniej w Bydgoszczy,ale do rzeczy zanim ktos wyda worek pieniędzy czujniki były podmieniane dosłownie wszystkie ,instalacja rzekomo sprawdzona przez elektryków niby ok.Kolega Kalamb zinteresował sie tematem wiec ja tylko wykonywałem fizycznie po wymianie drązka zmiany biegów co dało nam do myslenia dlaczego sie nie podswietla mocniej pozyzja na ktorej jest wsadzony bieg wiec go wymieniłem i bład zamienił sie w niezrozumiały sygnał a auto jechało wręcz idealnie dopoki go nie złapał ale wtedy nie wchodził piaty bieg i obrotomierz sie zachowywał jakby sie sprzęgło slizgało ale moc była następną rzeczą którą sie zajęlismy to błedem zacisku alternatora DF który rzekomo nic nie ma do tego słowa z warsztatów a tu zonk strzał w dziesiątke po wymianie regulatora napięcia błąd 01166 zniknął a auto jedzie wysmienicie chociaz po tej męce sie boje ale przejdzie hehe dodam ze na starym regulatorze ładowanie 14,40 a jednak cos go bolało gdzies ten sygnał się łączy po drodze za sterownikiem silnika a abs cos takiego jak cos to pytac wiadomo kogo ja to tylko fizycznie wykonywałem.Pozdrawiam