Tak najpierw zrobiłem. Multimetr na kleme. Zakluczylem auto to startowało z 0.23 powiedzmy po prawie godzinie było
0.13 coś koło tego.
No i wyciągałem po kolei bezpieczniki i dopiero nr 14 dał efekt spadku do 0.02. Przy akumulatorze ten 3 amperowy wykopem wsumie też to z 0.08 spadło na te 0.02. włożyłem spowrotem i zostało 0.02. choć jak patrzyłem to wyciągałem sobie od podświetlania wnętrza bo w bagażniku świeciły lampki. Jutro postaram się je odpiąć i zobaczę czy też tam nie ma problemu. A pytam o sterownik bo coś mi w nim się nie podoba. Ktoś go rozbierał. Nieraz błąd immo wyskakuje i tak sobie.mysle czy tam ktoś za bardzo nie namodzil.
Takie błędy się pojawiają
18009-Przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 30 (J317) P1601-35-00- niewiarygodny sygnał
18080-Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1 P1672-35-10- przerwa/zwarcie z masą - Sporadyczny
17978- Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser
P1570-35-00 - Kody gotowości: 00XXX
Jutro podepne co tam pokazuje. Sprawdzę jeszcze raz te pobory i dam znac
0.13 coś koło tego.
No i wyciągałem po kolei bezpieczniki i dopiero nr 14 dał efekt spadku do 0.02. Przy akumulatorze ten 3 amperowy wykopem wsumie też to z 0.08 spadło na te 0.02. włożyłem spowrotem i zostało 0.02. choć jak patrzyłem to wyciągałem sobie od podświetlania wnętrza bo w bagażniku świeciły lampki. Jutro postaram się je odpiąć i zobaczę czy też tam nie ma problemu. A pytam o sterownik bo coś mi w nim się nie podoba. Ktoś go rozbierał. Nieraz błąd immo wyskakuje i tak sobie.mysle czy tam ktoś za bardzo nie namodzil.
Takie błędy się pojawiają
18009-Przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 30 (J317) P1601-35-00- niewiarygodny sygnał
18080-Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1 P1672-35-10- przerwa/zwarcie z masą - Sporadyczny
17978- Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser
P1570-35-00 - Kody gotowości: 00XXX
Jutro podepne co tam pokazuje. Sprawdzę jeszcze raz te pobory i dam znac
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
VW Sharan 1.9 TDI AUY