18-02-2020, 09:25
Czyli rozumiem, ze aku nowy?
Idąc tropem kabla, jeśli jest zgrzany ( cokolwiek to znaczy) to logicznie rzecz ujmując jest jakiś tego powód. Czyli w którymś punkcie nie ma prawidłowego styku.
Napięcie mierzyłeś na aku przed i po rozruchu? Na alternatorze ?
W tej magicznej skrzyneczce z bezpiecznikami koło aku jest tak, ze jeśli cokolwiek nie styka dokładnie zaczyna się mocno grzać.
Odepnij aku rozkręć złącza wyczyść dokładnie i złóż. A ten kabel „przegrzany” skróć odrobine i zarób nowa końcówkę.
Idąc tropem kabla, jeśli jest zgrzany ( cokolwiek to znaczy) to logicznie rzecz ujmując jest jakiś tego powód. Czyli w którymś punkcie nie ma prawidłowego styku.
Napięcie mierzyłeś na aku przed i po rozruchu? Na alternatorze ?
W tej magicznej skrzyneczce z bezpiecznikami koło aku jest tak, ze jeśli cokolwiek nie styka dokładnie zaczyna się mocno grzać.
Odepnij aku rozkręć złącza wyczyść dokładnie i złóż. A ten kabel „przegrzany” skróć odrobine i zarób nowa końcówkę.