z samochodem na podnośniku i oponami do skrętu, zaciągnij hamulec postojowy i uruchom samochód na biegu jałowym. Naciśnij sprzęgło i ustaw samochód na 2. miejscu. Zacznij wypuszczać sprzęgło. Jeśli haldex działa, samochód powinien zacząć grzęznąć. Jeśli nie, haldex nie działa, a moduł sterujący jest zły.
Wciśnij sprzęgło z powrotem i zwolnij hamulec postojowy. Zwolnij sprzęgło i obróć do około 2000. Przynajmniej jedno przednie i jedno tylne koło powinny się obracać. Wszystkie moje cztery wirowały. Jeśli żadne tylne koło się nie obraca, moduł sterujący haldex jest uszkodzony.
Znalazłem to na zagranicznej stronie dziwnie translator przetłumaczył ale zwróćcie uwagę co gośc pisze na ręcznym auto bedzie grzezło a na naszym forum piszecie że jak reczny zaciągnięty to napęd sie wyłancza. Jak to w końcu ma być. ma ktoś sprawnego 4 motion wjeżdzał na podnośnik i mógłby napisac jak się to zachowuje ale tak na 100%
mam ciągle błąd 65535 ale niby wszystko działa nie wiem co myśleć juz w łeb zachodzę.
Jeszcze takie coś napisał odnośnie mojego błędu:
Zrobiliśmy test zalecany przez Haadex i wszystko wyglądało dobrze. Wreszcie zadzwonił do pomocy technicznej Audi i poinformowano go, że jest to częsty błąd we wcześniejszych modelach. Ma to związek ze złym miejscem w pamięci. Powiedziano mi, że jeśli więcej kodów nie zostanie wygenerowanych, powinno być dobrze.
A to jeszcze inny Polak informatyk napisał:
Wracając do kwestii błędu ze sterownika Haldexa 65535 to błąd dotyczy wewnętrznego modułu kontroli sum kontrolnych tak więc wydaje mi się, że padła jakaś "kość" pamięci i źle zlicza sumy kontrolne a z tego co się orientuje jeśli chodzi o układy cyfrowe to może nie mieć to żadnego wpływu na działanie samego Haldexa tylko jakiś układ źle zlicza sumy kontrolne i dlatego wywala błąd. Jak myślicie?
Wciśnij sprzęgło z powrotem i zwolnij hamulec postojowy. Zwolnij sprzęgło i obróć do około 2000. Przynajmniej jedno przednie i jedno tylne koło powinny się obracać. Wszystkie moje cztery wirowały. Jeśli żadne tylne koło się nie obraca, moduł sterujący haldex jest uszkodzony.
Znalazłem to na zagranicznej stronie dziwnie translator przetłumaczył ale zwróćcie uwagę co gośc pisze na ręcznym auto bedzie grzezło a na naszym forum piszecie że jak reczny zaciągnięty to napęd sie wyłancza. Jak to w końcu ma być. ma ktoś sprawnego 4 motion wjeżdzał na podnośnik i mógłby napisac jak się to zachowuje ale tak na 100%
mam ciągle błąd 65535 ale niby wszystko działa nie wiem co myśleć juz w łeb zachodzę.
Jeszcze takie coś napisał odnośnie mojego błędu:
Zrobiliśmy test zalecany przez Haadex i wszystko wyglądało dobrze. Wreszcie zadzwonił do pomocy technicznej Audi i poinformowano go, że jest to częsty błąd we wcześniejszych modelach. Ma to związek ze złym miejscem w pamięci. Powiedziano mi, że jeśli więcej kodów nie zostanie wygenerowanych, powinno być dobrze.
A to jeszcze inny Polak informatyk napisał:
Wracając do kwestii błędu ze sterownika Haldexa 65535 to błąd dotyczy wewnętrznego modułu kontroli sum kontrolnych tak więc wydaje mi się, że padła jakaś "kość" pamięci i źle zlicza sumy kontrolne a z tego co się orientuje jeśli chodzi o układy cyfrowe to może nie mieć to żadnego wpływu na działanie samego Haldexa tylko jakiś układ źle zlicza sumy kontrolne i dlatego wywala błąd. Jak myślicie?