Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z automatem , praca w trybie awaryjnym i brak sterowania wszystkie solenoidy
#12
Witam.

Jeżeli masz podejrzenia co do wtyczki, to się jej pozbądź po prostu, obydwu (żeńskiej i męskiej) i połącz wszystko na wsuwki izolowane i po kłopocie, bądź kup jakikolwiek komplet żeńsko-męski, może być nawet większy i przełóż przewody, wtyczka jest wtyczka, nie musi być oryginał, a przynajmniej wyeliminujesz tanim kosztem ten element, po połączeniu wszystko zaizolujesz (możesz schować w małą puszkę instalacyjną, itp. możliwości jest mnóstwo), więc wtyczka nie musi być hermetyczna.

Pozdrawiam
Odpowiedz




Wiadomości w tym wątku
RE: Problem z automatem , praca w trybie awaryjnym i brak sterowania wszystkie solenoidy - przez tolus24 - 08-03-2019, 18:28

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  szarik 1.8t lpg AWC nie odpala/brak prądu/zagadki dsierpina 1 346 12-07-2023, 19:30
Ostatni post: jasiug23
  Nierówna praca silnika na autostradzie i mleko na bagnecie macino1987 3 1,572 05-09-2021, 19:45
Ostatni post: macino1987
  Specyficzna praca VR6 Marcel B. 2 997 30-06-2021, 16:58
Ostatni post: Marcel B.
  ATM 2.0 - bezkolizyjny/brak zalecanego interwału wymiany paska werkzeugwagen 10 10,682 02-03-2021, 12:10
Ostatni post: piotrek1111
  Alhambra 2.0i ATM problem z dławienim tomasz.s 0 669 30-12-2020, 12:25
Ostatni post: tomasz.s
  Sharan 2.0 ADY problem z jednym cylindrem madargostyn 4 1,498 07-10-2020, 18:20
Ostatni post: wesol
  VR6 AYL brak mocy, większe spalanie - odma? Patrol 0 1,041 26-06-2020, 14:43
Ostatni post: Patrol
  Problem z wycieraczkami Meg Megan 1 1,001 29-05-2020, 12:19
Ostatni post: kalamb
  Brak podświetlenia tablicy rejestracyjnej Domin1981 12 5,610 18-10-2019, 23:15
Ostatni post: kalamb
  2.8l V6/VR6 brak mocy anioł 33 16,973 31-10-2018, 09:30
Ostatni post: Suuchy94

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości