02-02-2020, 11:40
Czołem Panowie trochę późno ale miałem problemy z logowaniem na forum.
Więc turbo wymienione na regenerowane z silnika 130 km, po chipie i wymianie czujnika ciśnienia na ten z wersji 130km.
Wyszło 154 KM i 405Nm. Troche dużo Nm ale max moment wchodzi od 2350rpm, więc dosyć późno. Dla potomnych - dwumasa i sprzęgło które przed chipem dawały lekkie oznaki zużycia oczywiście po chipie padły. Nie od razu ale po przejechaniu chyba 5 tyś w tym trasy do Chorwacji. Myślę, że dobiło dwaumase przyśpieszanie na 6 biegu od 100 km/h do 140 km/h.
Sprzęgło i dwumasa wymieniona na wersję 150 (BTB) i na tą chwilę śmiga. Jak ktoś chce wiedzieć to pasuje bez żadnych przeróbek 1 do 1. Jedynie w wersji 4x4 którą mam występuje problem z wyjęciem skrzyni bo jest tam mega mało miejsca, a do skrzyni jest dołączona przekładnia (reduktor) na tył.
Więc turbo wymienione na regenerowane z silnika 130 km, po chipie i wymianie czujnika ciśnienia na ten z wersji 130km.
Wyszło 154 KM i 405Nm. Troche dużo Nm ale max moment wchodzi od 2350rpm, więc dosyć późno. Dla potomnych - dwumasa i sprzęgło które przed chipem dawały lekkie oznaki zużycia oczywiście po chipie padły. Nie od razu ale po przejechaniu chyba 5 tyś w tym trasy do Chorwacji. Myślę, że dobiło dwaumase przyśpieszanie na 6 biegu od 100 km/h do 140 km/h.
Sprzęgło i dwumasa wymieniona na wersję 150 (BTB) i na tą chwilę śmiga. Jak ktoś chce wiedzieć to pasuje bez żadnych przeróbek 1 do 1. Jedynie w wersji 4x4 którą mam występuje problem z wyjęciem skrzyni bo jest tam mega mało miejsca, a do skrzyni jest dołączona przekładnia (reduktor) na tył.