04-03-2019, 19:26
jeszcze raz ci mowie turbo na stół i do wyczyszczenia. Zadne tam ruszania sztanga nie naprawia tego. Tez to cwiczylem kiedys chyba 9 lat temu. Zima byla mroz jak diabli wiec wolalem raz na dwa tygodnie wjechac w pracy na podnosnik i przez 10 minut rozruszac kluczykiem sztange.
Taki test sztangi jesli nie stoi dęba to zawsze bedzie ladnie chodzic gora dol. Tyle ze podczas jazdy sztanga nie chodzi 0-1 tylko sie przestawia odrobinke o pół milimetra jak jest taka potrzeba przy przyspieszaniu np czy innych manewrach. Tak wiec ta sztanga ma sie potrafic na polecenie ECM przestawic czy to o pol milimetra czy o 2 mm a nie ze tylko od min do max czyli jakies 15 mm. Bez wyczyszczenia to wszelkie tuningi sa bezsensowne w tym przypadku. Tak to tylko mozesz zabic to turbo. Jak ma ci tuner majstrowac w sofcie i np z seryjnego doladowania okolo 2200 mBar zwiekszyc do 2350 mBar ( zwiekszenie o 150 mBar) zobacz jak to malo jest jak turbo i tak sie nie slucha i zamiast zadanego 2350 mBar bedzie np pompowac raz 2100 raz 2500 mBar. Gdzie tu sens tuningu.
Jak poczytasz troche co tu juz pare razy pialem to jak kupilem swojego sharana w 2010 roku to juz wiedzialem ze to turo juz jest na wykonczeniu. Zrobilem tak jak tu ci podpowiada gosc czyli wskoczylem na ekspresowke (tu Szczecin- Swinoujscie) Bieg czwarty i ogien na sandal. Wczesniej auto stalo przed domem i 20 minut robilem test sztangi by rozruszac i rozgrzac turbo. Jak wyjechalem to zrobilem jakies 15 km i nawrotke i tak sie ukrecil wirnik w turbo i koniec jazdy. To byl pierwszy stycznia. Telefon po ojca i juz mnie holowal do domu.
wiele razy pisalem z aut typu AUY bvk czyli 115 konnych mozn Podniesc doladowanie tak do 2340 mBar co daje jakies 140-145 koni maksymalnie. Niutona da sie wykrzesac nawet i pod 400Nm tyle ze to nie bedzie zdrowe dla silnika ani dla dwumas. Załóż turbo od 130 konnego ale golfa leona octavi gdzie siedzi garrett a nie jak w sga Borg Warner to bedziesz mogl wykrzesac okolo 170 koni i 370-380 Nm. Wiecej jak chesz krzesac to albo turbo od 150 Tez z golfa leona itd Ale zdaje sie pompowtryski wiecej paliwa nie pdoadza by taka moc wycisnac co to turbo moze. Ewentualnie big turbo jakies GTB itp pompowtryski tuningowe, jednomas i mozna celowac w 2xx-3xx koni.
Taki test sztangi jesli nie stoi dęba to zawsze bedzie ladnie chodzic gora dol. Tyle ze podczas jazdy sztanga nie chodzi 0-1 tylko sie przestawia odrobinke o pół milimetra jak jest taka potrzeba przy przyspieszaniu np czy innych manewrach. Tak wiec ta sztanga ma sie potrafic na polecenie ECM przestawic czy to o pol milimetra czy o 2 mm a nie ze tylko od min do max czyli jakies 15 mm. Bez wyczyszczenia to wszelkie tuningi sa bezsensowne w tym przypadku. Tak to tylko mozesz zabic to turbo. Jak ma ci tuner majstrowac w sofcie i np z seryjnego doladowania okolo 2200 mBar zwiekszyc do 2350 mBar ( zwiekszenie o 150 mBar) zobacz jak to malo jest jak turbo i tak sie nie slucha i zamiast zadanego 2350 mBar bedzie np pompowac raz 2100 raz 2500 mBar. Gdzie tu sens tuningu.
Jak poczytasz troche co tu juz pare razy pialem to jak kupilem swojego sharana w 2010 roku to juz wiedzialem ze to turo juz jest na wykonczeniu. Zrobilem tak jak tu ci podpowiada gosc czyli wskoczylem na ekspresowke (tu Szczecin- Swinoujscie) Bieg czwarty i ogien na sandal. Wczesniej auto stalo przed domem i 20 minut robilem test sztangi by rozruszac i rozgrzac turbo. Jak wyjechalem to zrobilem jakies 15 km i nawrotke i tak sie ukrecil wirnik w turbo i koniec jazdy. To byl pierwszy stycznia. Telefon po ojca i juz mnie holowal do domu.
wiele razy pisalem z aut typu AUY bvk czyli 115 konnych mozn Podniesc doladowanie tak do 2340 mBar co daje jakies 140-145 koni maksymalnie. Niutona da sie wykrzesac nawet i pod 400Nm tyle ze to nie bedzie zdrowe dla silnika ani dla dwumas. Załóż turbo od 130 konnego ale golfa leona octavi gdzie siedzi garrett a nie jak w sga Borg Warner to bedziesz mogl wykrzesac okolo 170 koni i 370-380 Nm. Wiecej jak chesz krzesac to albo turbo od 150 Tez z golfa leona itd Ale zdaje sie pompowtryski wiecej paliwa nie pdoadza by taka moc wycisnac co to turbo moze. Ewentualnie big turbo jakies GTB itp pompowtryski tuningowe, jednomas i mozna celowac w 2xx-3xx koni.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.