23-01-2019, 23:16
Na oryginalnym setupie bym sie w to nawet nie pchał. Dla mnie na tych przełożeniach to trzeba podeptać żeby sie wspiać na 140km/h, co dopiero z przełożeniem diesla.
Silnik będzie dziubnięty, hybryda k03-k04, wtryski 525cc, wydech przelot 2,75', duzy FMIC, myślę ugrać 250ps, potencjał turba i wtrysków na 280ps. Kwesita ori przepływki, o której doczytałem że jej zakres styknie do 250ps max. Jak sie uda to z tipem pomodze z vr6 3'cale.
Dlatego chciałem zasięgnąć wiedzy o tym 5tym biegu ze względu że sharanom szybko sie on kończy.
Co do przełożenia głównego, dzisiaj jechalem galaxy 1.9TDI i na 3000tys obr miałem te 115km/h licznikowe, przekłamuje o 5km/h względem nawigacji.
Przekalkuluje na nowo i zobaczę czy mi się pokrywa.
Silnik będzie dziubnięty, hybryda k03-k04, wtryski 525cc, wydech przelot 2,75', duzy FMIC, myślę ugrać 250ps, potencjał turba i wtrysków na 280ps. Kwesita ori przepływki, o której doczytałem że jej zakres styknie do 250ps max. Jak sie uda to z tipem pomodze z vr6 3'cale.
Dlatego chciałem zasięgnąć wiedzy o tym 5tym biegu ze względu że sharanom szybko sie on kończy.
Co do przełożenia głównego, dzisiaj jechalem galaxy 1.9TDI i na 3000tys obr miałem te 115km/h licznikowe, przekłamuje o 5km/h względem nawigacji.
Przekalkuluje na nowo i zobaczę czy mi się pokrywa.