27-10-2012, 16:56
Ja przerabiam aktualnie ten temat w swoim 2.0 ADY.
Obrotomierz szaleje, kontroli i samochód gasną.
Elektryk popatrzył, sprawdził Halla (założył nowego) - ten sam objaw. Padł podobnie jak koledze powyżej, czujnik położenia wału korbowego. Przepalona izolacja przy czujniku zrobiła zwarcie.
Zdążyłem zmienić opony na zimówki, a tu zonk
Obrotomierz szaleje, kontroli i samochód gasną.
Elektryk popatrzył, sprawdził Halla (założył nowego) - ten sam objaw. Padł podobnie jak koledze powyżej, czujnik położenia wału korbowego. Przepalona izolacja przy czujniku zrobiła zwarcie.
Zdążyłem zmienić opony na zimówki, a tu zonk
Aktualnie:
VW Sharan Mk1 GL, 1995, 2.0 ADY + LPG
na ładnym kołpaku
VW Sharan Mk1 GL, 1995, 2.0 ADY + LPG
na ładnym kołpaku