07-11-2018, 21:19
Dzisiaj zrobiłem test "butelki" oraz podłączyłem nowe przewody paliwowe z wężykami przezroczystymi.
Podczas testu butelki - podłaszenie do wejścia i wyjścia w pompie - odpowietrzeniu układu na wtryskach, chodził normalnie, nie było powietrza w układzie.
Po podłączeniu nowy przewodów paliwowych, filtra paliwa (tego który był , bez miejsca na ten zaworek) i na końcu przewodów przezroczystych aby było widać ewentualne powietrze. Napełniłem paliwem filtr (aby było mniej powietrza w układzie), przewód wejścia do pompy tez napełniłem paliwem.
Tez odpowietrzyłem układ - jak powyżej - i odpaliłem.
Auto odpaliło, chodzi "normalnie" ale:
- na wyjściu pompy nie ma paliwa w wężyku
- na wejściu pompy jest pełen wężyk bez dużych bąbli powietrza
- po wyłączeniu silnika w wężu na wejściu pokazuję się "zburzone" paliwo i widać jakby się delikatnie cofało
Tutaj filmik pokazuje jak to wygląda https://www.youtube.com/watch?v=j8W900vDnYQ
Co odje***em że tak się dzieje ???
Pozdrawiam
Podczas testu butelki - podłaszenie do wejścia i wyjścia w pompie - odpowietrzeniu układu na wtryskach, chodził normalnie, nie było powietrza w układzie.
Po podłączeniu nowy przewodów paliwowych, filtra paliwa (tego który był , bez miejsca na ten zaworek) i na końcu przewodów przezroczystych aby było widać ewentualne powietrze. Napełniłem paliwem filtr (aby było mniej powietrza w układzie), przewód wejścia do pompy tez napełniłem paliwem.
Tez odpowietrzyłem układ - jak powyżej - i odpaliłem.
Auto odpaliło, chodzi "normalnie" ale:
- na wyjściu pompy nie ma paliwa w wężyku
- na wejściu pompy jest pełen wężyk bez dużych bąbli powietrza
- po wyłączeniu silnika w wężu na wejściu pokazuję się "zburzone" paliwo i widać jakby się delikatnie cofało
Tutaj filmik pokazuje jak to wygląda https://www.youtube.com/watch?v=j8W900vDnYQ
Co odje***em że tak się dzieje ???
Pozdrawiam