25-10-2018, 21:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-10-2018, 21:19 przez Endriuszka.)
(25-10-2018, 19:07)tolus24 napisał(a): Witam.
Wcześniej też przecież Ci dymił, co zawarłeś nawet w tytule wątku i będzie dymił dopóki nie rozwiążesz dwóch pozostałych, zgłaszanych błędów:
00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference
00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference -Intermittent
Po wcześniejszych log-ach widać, że brak jest powietrza, kąt początku wtrysku "lata" przez wszystkie wartości, a zawór początku wtrysku praktycznie stoi. Do tego masz problem z pierwszym cylindrem, co już wcześniej w innym wątku Ci pisałem, sprawdziłeś ciśnienie sprężania. Część parametrów na pewno się poprawiła teraz po doprowadzeniu przepływki i G62 oraz węża do porządku, jeżeli rzeczywiście to Ci się udało. Możesz spróbować zrobić nowe log-i. Zrób też TDI Graph. Na pewno masz problem z początkiem kąta wtrysku co widać po błędzie i log-ach i tu do sprawdzenia sam zawór tzw.N108, jego instalacja i sterowanie, normalnie bym rzekł, że jest do wymiany ale biorąc pod uwagę Twoje problemy z instalacją, to musisz sprawdzić wszystko.
Powiem Ci, że przez ten Twój wehikuł, to już mnie ręce bolą od pisania .
Pozdrawiam
Ale teraz nie mam już żadnych błędów, tzn nie występuje błędy po wykasowaniu
(25-10-2018, 19:07)tolus24 napisał(a): Powiem Ci, że przez ten Twój wehikuł, to już mnie ręce bolą od pisania .
Mi też
(25-10-2018, 20:00)wesol napisał(a): Oczewiscie że wąż od odmy powoduje ci lewe powietrze i przeplywka będzie zaniżać.Wstawiłem cały kable i w logach MAF niby nie wchodzi w wartość domyślna - wartość 500 - "gazowalem" na biegu jałowym więc może będzie inaczej podczas normalnej jazdy
Jutro zrobię na nowo logi i zobaczymy.