02-08-2018, 21:39
Witam.
Jaki masz model auta, przed liftem czy po lifcie, bo w opisie masz model przed liftem ale kod silnika z poliftowego. Daj sobie spokój z tym, że raz zapala się, a raz gaśnie, bo to nie jest istotne dla naprawy problemu. Wszystkie podpowiedzi już dostałeś a co z tego zrobiłeś, sprawdziłeś instalacje, czy jest zasilanie i jakiej wartości na pompie w momencie świecenia kontrolki. Prawdopodobnie masz stary model więc mała wtyczka, pin1 (-) i pin2 (+), to zasilanie silnika pompy - podłączyć na krótko i sprawdzić czy chodzi, wtyczka sterownika dostaje "+" z bezpieczników na pin4, pin9, pin25, masa jest na pin8 i pin24 i już masz zdiagnozowane.
Pozdrawiam
Jaki masz model auta, przed liftem czy po lifcie, bo w opisie masz model przed liftem ale kod silnika z poliftowego. Daj sobie spokój z tym, że raz zapala się, a raz gaśnie, bo to nie jest istotne dla naprawy problemu. Wszystkie podpowiedzi już dostałeś a co z tego zrobiłeś, sprawdziłeś instalacje, czy jest zasilanie i jakiej wartości na pompie w momencie świecenia kontrolki. Prawdopodobnie masz stary model więc mała wtyczka, pin1 (-) i pin2 (+), to zasilanie silnika pompy - podłączyć na krótko i sprawdzić czy chodzi, wtyczka sterownika dostaje "+" z bezpieczników na pin4, pin9, pin25, masa jest na pin8 i pin24 i już masz zdiagnozowane.
Pozdrawiam