Witam.
Ten błąd teoretycznie jest powiązany z przepustnicą ale na jej pracę ma również wpływ m.in. przepływomierz, sonda lambda, czy nieszczelność w dolocie. Jeżeli problem ten powstał ewidentnie po wymianie sondy lambda, to w tym kierunku musisz zacząć poszukiwania, najlepiej zrobić logi/poobserwować grupy odpowiedzialne za pracę sondy, a jest ich nie mało, bo chyba w 001 jest coś, w 099 też coś, a poza tym w wielu grupach w przedziale od 030 do 050, z tego co pamiętam. To, że kupiłeś Boscha, to połowa sukcesu, pytanie brzmi czy dedykowaną czy uniwersalną, bo jeśli uniwersalną to możesz ją ..., ona sprawdza się tylko w przypadku niewielkiej liczby silników, podaj nr tej sondy co kupiłeś.
Pozdrawiam
Ten błąd teoretycznie jest powiązany z przepustnicą ale na jej pracę ma również wpływ m.in. przepływomierz, sonda lambda, czy nieszczelność w dolocie. Jeżeli problem ten powstał ewidentnie po wymianie sondy lambda, to w tym kierunku musisz zacząć poszukiwania, najlepiej zrobić logi/poobserwować grupy odpowiedzialne za pracę sondy, a jest ich nie mało, bo chyba w 001 jest coś, w 099 też coś, a poza tym w wielu grupach w przedziale od 030 do 050, z tego co pamiętam. To, że kupiłeś Boscha, to połowa sukcesu, pytanie brzmi czy dedykowaną czy uniwersalną, bo jeśli uniwersalną to możesz ją ..., ona sprawdza się tylko w przypadku niewielkiej liczby silników, podaj nr tej sondy co kupiłeś.
Pozdrawiam