13-03-2018, 16:25
Widzę że nikt nie miał z tym problemów, więc zabrałem się za to sam.
Zdjąłem listwę plastikową co zasłania prowadnicę na tylnym błotniku (dwie śruby), obejrzałem dokładnie i powiem szczerze że nie ma co tam smarować smarem.Posikałem WD40 delikatnie rolki by nie nalać na bieżnie, bo to musi być suche by się nie lepił kurz i pył. Wyczyściłem wszystkie prowadnice i wydaje się być OK. Oba mechanizmy wydają się być w dobrym stanie, trzeba je jednak z czasem przesmarować bo woda je wypłukuje i zaczynają popiskiwać.
Zdjąłem listwę plastikową co zasłania prowadnicę na tylnym błotniku (dwie śruby), obejrzałem dokładnie i powiem szczerze że nie ma co tam smarować smarem.Posikałem WD40 delikatnie rolki by nie nalać na bieżnie, bo to musi być suche by się nie lepił kurz i pył. Wyczyściłem wszystkie prowadnice i wydaje się być OK. Oba mechanizmy wydają się być w dobrym stanie, trzeba je jednak z czasem przesmarować bo woda je wypłukuje i zaczynają popiskiwać.