09-01-2019, 23:10
Tego to nie wiem czy wchodzi w not lauf czy nie. Żeby weszli to trzeba raz że anomalie w doładowaniu nie mniej jak 6 sekund czyli conajmniej 3 lub 4 bieg i od 1500 obrotów tak się rozpędzać na tym biegu. Jak depnie jedynka potem dwa potem trzy i dopiero wbije 4 bieg to raz że nie będzie od 1500 obr to po takim ogniu masz już turbo troszkę rozgrzane.
Druga sprawa to proszę nie opowiadać o tym że jak się rusza sztanga w vcds to tak też musi podczas jazdy. W teście masz tak jakbyś gasił inzaoalal Światło-Życie pyk pyk. 0 i 100%. A podczas jazdy masz wysterowanie 40% 50% 60% 70% i wartości pośrednie też. Tak jakbyś regulował światło płynnie. Czy zmianę z 44% na 49% na n75 spowoduje jakieś przestawienie sztangi o 0.3 mm? Czy będzie stać ta sztanga w miejscu jednak?
Druga sprawa to proszę nie opowiadać o tym że jak się rusza sztanga w vcds to tak też musi podczas jazdy. W teście masz tak jakbyś gasił inzaoalal Światło-Życie pyk pyk. 0 i 100%. A podczas jazdy masz wysterowanie 40% 50% 60% 70% i wartości pośrednie też. Tak jakbyś regulował światło płynnie. Czy zmianę z 44% na 49% na n75 spowoduje jakieś przestawienie sztangi o 0.3 mm? Czy będzie stać ta sztanga w miejscu jednak?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.