Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sharan 2.0 TDI 140KM 2008r
#3
Z mojego doświadczenia silnik 2.0 TDI jest najlepszym silnikiem z całej gamy jaka była do tej pory proponowana do 2009 roku. Posiadam auto Vw Sharan 2.0 TDI kod silnika BRT + DPF z 2007 roku (oczywiście DPF wykastrowany przez handlarza przed moim zakupem). Auto użytkuję już 2 lata a od września leci 3 rok. Nic poważnego z tym motorem się nie dzieje a robie niemale kilometry oraz ciągam różne ładunki. Oczywiście olej z górnej półki i filtry też. Nie wiem czy gdyby był działający DPF czy nie było by gorzej. Jedyna wada tego silnika to napęd pompy oleju. Profilaktycznie co 100 tysięcy sprawdzić i wymienić i jest ok.
Wada napędu pompy była raczej poprawiona potem przez fabrykę. W moim aucie z historii pojazdu wynika że przy 90 tysiącach padł silnik. Został wymieniony w Aso na nowy. Pompa która siedzi jest już poprawiona przez fabrykę. Pewność mamy dopiero jak miska poleci w dół.Wink
Historię pojazdu można sprawdzić w ASO ale musi być aktualny właściciel bo inaczej nie powiedzą(oczywiście jeśli auto było serwisowane do końca w ASO). Wybacz że odsyłam do innego forum ale jeśli szukasz pomocy przy sprawdzeniu to poproś na Forum Vw Club Polska. Tam jest temat w którym ludzie proszą i dostają sprawdzone historie pojazdów. Też tam skorzystałem jak kupowałem swoje auto.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz




Wiadomości w tym wątku
Sharan 2.0 TDI 140KM 2008r - przez on309 - 21-11-2017, 23:15
RE: Sharan 2.0 TDI 140KM 2008r - przez wesol - 21-11-2017, 23:37
RE: Sharan 2.0 TDI 140KM 2008r - przez andrew7800 - 22-11-2017, 00:26
RE: Sharan 2.0 TDI 140KM 2008r - przez wesol - 22-11-2017, 07:45

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości