03-11-2017, 22:09
Witam.
Przy takich przebiegach, jakie mają pompowtryski w sprowadzanych do nas autach, to mają prawo być przytarte, tym bardziej, że jakość paliwa nie należy u nas do najwyższych, zwłaszcza na najtańszych stacjach, które tak ochoczo są oblegane przez Polaków więc pojęcie czasu jest tu względne. Zamień pompki miejscami, jak planujesz i dobrze je wyreguluj oraz sprawdź synchronizacje rozrządu bo te dwie rzeczy też mają wpływ na bip-y. Generalnie jeśli auto Ci będzie sprawowało się dobrze i silnik będzie chodził i palił prawidłowo, a bip-y nadal będą wybiórczo wysokie, to nie grzeb dalej bo popłyniesz w koszta, a możesz tego nie zwalczyć, miałem wiele takich przypadków.
Pozdrawiam
Przy takich przebiegach, jakie mają pompowtryski w sprowadzanych do nas autach, to mają prawo być przytarte, tym bardziej, że jakość paliwa nie należy u nas do najwyższych, zwłaszcza na najtańszych stacjach, które tak ochoczo są oblegane przez Polaków więc pojęcie czasu jest tu względne. Zamień pompki miejscami, jak planujesz i dobrze je wyreguluj oraz sprawdź synchronizacje rozrządu bo te dwie rzeczy też mają wpływ na bip-y. Generalnie jeśli auto Ci będzie sprawowało się dobrze i silnik będzie chodził i palił prawidłowo, a bip-y nadal będą wybiórczo wysokie, to nie grzeb dalej bo popłyniesz w koszta, a możesz tego nie zwalczyć, miałem wiele takich przypadków.
Pozdrawiam