13-10-2017, 17:38
Sluchaj po co wymieniane byly pierscienie?? W akim celu?? To nei benzynowiec by po 300 tys juz zamiast kompresji 10 mial ze 7. tu w dieslu po 800 tys km na szafie sprawdzalem nie raz i konpresja byla duzo wieksza jak to co podaje producent. U siebie przy 230 tys sciagalem glowice i nie bylo nawet progu za bardzo wyczuwalnego na cylindrach. Pamietaj ze tloki sa jajowate a cylinrdy okrale. Teraz po 200-300 tys pierscienie sie ukladaja do cylindrow i teraz po wymianie masz tak ze nie sa szczelne. Mam gdzies tez panewki od glowicy bo mam calola glowice od ASZ w piwnicy i zawsze sa na panewkach jakby podtarcia. To normalne. Po co ta wymiana to ja nie wiem. Panewki sie wymienia jak maja tzw łuszczyce albo rysy ale w wieksozsci pryzpadkow trzeba robic szlif walu. Jak dales nowe panewki to nie ma takiej szczlenosci jak bylo na starych nawet. Nic lepiej nie zrobiles tylko gorzej. Poza tym po wymienie nawet panewek powinno sie sprawdzic wystawanie tlokow z bloku by wtedy dobrac grubosc uszczelki pod glowice. W logach masz korekcje na pompkach okej i reszte tez wiec co moze byc innego jak nie od strony mechanicznej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.