16-04-2017, 07:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-04-2017, 07:07 przez stefanello.)
cytat vento1982 obawiam się, że jeśli zglebisz na samych springach to to fabryczne amorki nie będą miały prawidłowego zakresu pracy. Przerabialem ten temat w w210. Założyłem sprężyny Lorinsera i była katastrofa Undecided
Najbardziej dobija na poprzecznych przeszkodach typu progi zwalniajace. Szybko z powrotem zmieniałem na ori.
Ale fakt.... Efekt wizualny bajka Cool
[/u]
Ile osób tyle opnii ja mialem w Sharanie sprężyny Eibach-a -40 na zwykłych jeszcze nawet fabrycznych zmęczonych już amortyzatorach i było pięknie. Pozbylem się sprężyn tylko dlatego że miałem dokładkę zderzaka przedniego i 4-5 razy do roku musialem go kleić.Oryginalne zawieszenie w naszych [...] jest do bani, za miękko.
Najbardziej dobija na poprzecznych przeszkodach typu progi zwalniajace. Szybko z powrotem zmieniałem na ori.
Ale fakt.... Efekt wizualny bajka Cool
[/u]
Ile osób tyle opnii ja mialem w Sharanie sprężyny Eibach-a -40 na zwykłych jeszcze nawet fabrycznych zmęczonych już amortyzatorach i było pięknie. Pozbylem się sprężyn tylko dlatego że miałem dokładkę zderzaka przedniego i 4-5 razy do roku musialem go kleić.Oryginalne zawieszenie w naszych [...] jest do bani, za miękko.