Liczba postów: 38
Liczba wątków: 3
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Spawdziłem te bezpieczniki jest wszystko Ok. Tylko dlaczego tak słabo grzeje że ma problem ze ściągnięcie pary, o szronie nie ma mowy (skrobaczka).
Oprócz tego jeszcze podpiołem żarówkę pod jedną stronę szyby świeci mocno i napięcie na mierniku jest 13 - 14V. Sprawdziłem też przejście spirali i miernik piszczy jest też Ok. Dodam że szyba nowa z serwisu. Było wszystko ok do momentu spalenia bezpieczniki nr19.
Po zwarciu u mechanika został spalony bezpiecznik 19, ale go wymieniłem. Bezpieczniki prze akumulatorze są Ok. Po załączeniu przycisku jest odczuwalne obciążenie na silniku.
Tak jak pisałem wcześniej słychać pykniecia podczas włączania przełącznika.
Co możecie mi jeszcze doradzić?
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
Przede wszystkim uruchamiać przyciskiem szyby z klimatronika, uruchomi sie mocniejszy nawiew na szybę. Grzanie wyłączy sie automatycznie i szron na zewnątrz powinien zejść pod wycieraczkami.
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 3
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
06-03-2018, 23:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-03-2018, 23:42 przez Sharan2003I.)
Witam
Mnie interesuje grzanie szyby włączane przez przełącznik, ponieważ po wymianie szyby na nową mogę powiedzieć że było wszystko ok, a teraz jest problem. Nie musiałem włączać klimatronika i bez żadnego nawiewu ładnie schodził mróz z szyby.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Sprawdź jeszcze raz żarówka jakaś mocniejsza nawet taką jak w halogenami czyli 55 W czy prąd dochodzi tu za słupkami przy tych małych trójkątnych szybkach powinien być plus a za lampka sufitową powinna być jedną główna masa. Jak jest tam prąd jak cykniesz włącznikiem to wychodzi na to że szyba dziabnieta. Możesz ewentualnie amperomierzem takim do min 20 A przy tych słupkach sprawdzić ile amper przechodzi i po lewej i prawej stronie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 3
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Witam "Wesol"
Sprawdziłem żarówka halogenową 55W po obu stronach świeci. Po podpięciu miernika nie ma amperów pokazuje 0.05A, przy załączaniu włącznika chwilowe jest od 1 do 24A, ale uważam że powinno być obciążenie stałe przy załączeniu włącznika.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
W podsufitce za lampka sprawdź przytwierdzenie taśmy oraz sama taśmę tu przy samej szybie też.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 3
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Jak sprawdzałem wcześniej żarówką to właśnie tam podpinałem się pod masę jeżeli żarówka świeci to uważam że masa jest i nic tam się nie dzieje.
Po drugie dzisiaj był przymrozek i szyb zamarźnięte jak włączyłem szybę ku mojemu zaskoczeniu szyba została odmrożona aż do wody max 1min. widać było to w oczach jak się rozpuszcza.
Już sam nie wiem o co chodzi.... dalej będę sprawdzał.
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 3
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Ok możesz podesłać mi te rysunki. Nie sprawdzałem po ilu się wyłączy podgrzewanie. Jak można sprawdzić przekaźnik nr100, ja go wyciągałem ale nie widzę w nim nic złego. Też mam takie podejrzenie co do przekaźnika jak i do włącznika - tylko jak to sprawdzić?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
No skoro masz prąd na kablach to co szukasz w przekazniku? To załącza ten prąd czy nie? Szybę masz skiepszczona i tyle.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.