14-11-2016, 19:03
Witam
Założyłem nowy wątek bo wszystkie jakie znalazłem na forum nie pasują do mojej sytuacji otóż
8 dni temu wracałem z pracy i wpadłem w dziurę długości 30-40cm i głębokości około 5-7cm było lekkie stuk puk w zawieszeniu (strona przód pasażer ) po zatrzymaniu oględzinach opony i felgi nic nie stwierdziłem . Po około 4 dniach podczas przyspieszania i tu zaznaczę lekkiego jadąc na 4 biegu około 50-60 km/h mam wrażenie jak bym jechał na jajku trzęsie się cała buda nie kierownica, w kierownicy zero wibracji co zrobiłem
sprawdzenie felgi i opony -proste nie stwierdzono uszkodzeń ani pęknięć
wymieniłem obie półosie z przegubami miały lekki luz
wizyta na stacji diagnostycznej w obecności mechanika żadnych luzów pęknięć nie stwierdzono amorki sprawność 82 i 81% wymieniałem w zeszłym roku sprężyny ok, drążki ,końcówki ,łączniki i sworznie bez luzów
a efektu i poprawy zero kolega mechanik się poddał jest specjalistą w innej marce pojazdów jedynie co powiedział to że może skrzynia biegów dostała i dla tego taki efekt aż mi się wierzyć nie chce . efekt się nasila z dnia na dzień jest to za każdym razem inaczej dziś jadąc 60km/h na 4 wibrowało powolutku zmieniłem na 5 bieg i jechałem około 70-80km/h i dalej biło trzęsło nie wiem jak określić na 6 biegu 90-100km/h to samo i tu nacisnąłem stanowczo na gaz i o dziwo przy gwałtownym naciśnięciu tego efektu brak jak i na niskich tak i na wysokich biegach (jazda dość agresywna) obroty pod 3,5tyś i tak dalej
pstare zdemontowane półosie jak się okazało wykazywały lekki luz, jak stwierdził Pan do którego wysłałem celem regeneracji (mam cały zestaw wzmacniany podpora łącznik z długim frezem i półosie brałem od niego)nie będzie ich regenerował bo nie ma co i tylko na kasę by mnie naciągną a mu nie oto chodzi zapłaciłem tylko koszt kuriera jutro mają być z powrotem u mnie co dalej robić jazda jakbym zamiast kół miał jajka mi nie odpowiada a czekać aż coś się rozwali również
Założyłem nowy wątek bo wszystkie jakie znalazłem na forum nie pasują do mojej sytuacji otóż
8 dni temu wracałem z pracy i wpadłem w dziurę długości 30-40cm i głębokości około 5-7cm było lekkie stuk puk w zawieszeniu (strona przód pasażer ) po zatrzymaniu oględzinach opony i felgi nic nie stwierdziłem . Po około 4 dniach podczas przyspieszania i tu zaznaczę lekkiego jadąc na 4 biegu około 50-60 km/h mam wrażenie jak bym jechał na jajku trzęsie się cała buda nie kierownica, w kierownicy zero wibracji co zrobiłem
sprawdzenie felgi i opony -proste nie stwierdzono uszkodzeń ani pęknięć
wymieniłem obie półosie z przegubami miały lekki luz
wizyta na stacji diagnostycznej w obecności mechanika żadnych luzów pęknięć nie stwierdzono amorki sprawność 82 i 81% wymieniałem w zeszłym roku sprężyny ok, drążki ,końcówki ,łączniki i sworznie bez luzów
a efektu i poprawy zero kolega mechanik się poddał jest specjalistą w innej marce pojazdów jedynie co powiedział to że może skrzynia biegów dostała i dla tego taki efekt aż mi się wierzyć nie chce . efekt się nasila z dnia na dzień jest to za każdym razem inaczej dziś jadąc 60km/h na 4 wibrowało powolutku zmieniłem na 5 bieg i jechałem około 70-80km/h i dalej biło trzęsło nie wiem jak określić na 6 biegu 90-100km/h to samo i tu nacisnąłem stanowczo na gaz i o dziwo przy gwałtownym naciśnięciu tego efektu brak jak i na niskich tak i na wysokich biegach (jazda dość agresywna) obroty pod 3,5tyś i tak dalej
pstare zdemontowane półosie jak się okazało wykazywały lekki luz, jak stwierdził Pan do którego wysłałem celem regeneracji (mam cały zestaw wzmacniany podpora łącznik z długim frezem i półosie brałem od niego)nie będzie ich regenerował bo nie ma co i tylko na kasę by mnie naciągną a mu nie oto chodzi zapłaciłem tylko koszt kuriera jutro mają być z powrotem u mnie co dalej robić jazda jakbym zamiast kół miał jajka mi nie odpowiada a czekać aż coś się rozwali również