Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nowy akumulator
#41
Cytat:Od razu napisze że nie ma szans na akumulator następnym rozmiarem, czyli 315mm, nawet po wywaleniu obudowy.


Szczyku dziwne to co piszesz, ponieważ ja w moim mam w standardzie 315 mm. Również jestem po świeżej wymianie aku, zdecydowałem się na AGM z Bannera. Pali od strzała. Varta wytrzymała równe 9 lat.
Co do miejsca jeszcze parę mm zostaje przy aku 315 mm.
Odpowiedz




#42
Zrób zdjęcia jak ja i wstaw tu na forum Cool
Odpowiedz
#43
(02-01-2020, 12:10)szczyku napisał(a): Zrób zdjęcia jak ja i wstaw tu na forum Cool

Spoko, już załączam Smile


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#44
Ale oryginalnej osłony z tworzywa juz nie wsadzisz. Pisaliśmy o tym już wcześniej. Akumulatory AGM sa bardzo wrażliwe na temperatury, dlatego producent zastosował termiczną osłonę (szmaciak) i dodatkowo z tworzywa.
Odpowiedz
#45
Też mam akumulator 315 mm i szmacianą osłonę, która również jest oryginalnym rozwiązaniem VW.
Odpowiedz
#46
(03-01-2020, 17:21)szczyku napisał(a): Ale oryginalnej osłony z tworzywa juz nie wsadzisz. Pisaliśmy o tym już wcześniej. Akumulatory AGM sa bardzo wrażliwe na temperatury, dlatego producent zastosował termiczną osłonę (szmaciak) i dodatkowo z tworzywa.

Szczyku, mój egzemplarz jest 100% oryginalny, osłona była oryginalnym wyposażeniem i tylko ona. Oryginalny aku agm zrobil 200 tys km.
Myślę, że 315 mm mają wersje Highline lub lepiej doposażone. Może również ma znaczenie, że na pokładzie jest webasto.

Odpowiedz




#47
Do 315mm nie ma osłon plastikowych tylko szmaciane, sprawdzone w ASO i jest inna półka pod aku większa i ocieplana od dołu kawałkiem styropianu;) do 15 roku były chyba EFB a nie AGM? przynajmniej ja taki mam i taki mi wskazali w ASO po VIN
Odpowiedz
#48
ja mam 2010 październik, był oryginalnie AGM Varta.
Odpowiedz
#49
(05-01-2020, 01:23)rokef napisał(a): ja mam 2010 październik, był oryginalnie AGM Varta.

właśnie taki wymieniłem, z tego samego miesiąca, też na varte.
dawał rade ale nie przy mrozach.
Odpowiedz
#50
ogólnie ciekawy aku, objawy zużycia to: nie działający start stop oraz dłuższe kręcenie rozrusznikiem. Tak poza tym wszystko do końca działało normalnie. Kiedy tego samego dnia miałem z rana jechać po nowy aku, Shark nie chciał odpalić. Kręcił i kręcił i nic, żadne wariujące zegary migające kontrolki, tylko brak mocy rozruchowej.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości