30-03-2019, 17:07
Na stronie z częściami też jest taki silnik
https://www.iparts.pl/auto/vw,sharan-7n1...12089.html
https://www.iparts.pl/auto/vw,sharan-7n1...12089.html
Różnice pomiędzy 2.0 TDI CR 115KM a 140 i 170 KM
|
30-03-2019, 17:07
Na stronie z częściami też jest taki silnik
https://www.iparts.pl/auto/vw,sharan-7n1...12089.html
31-03-2019, 01:03
To trochę słabo 140PS jest trochę za mało, a co dopiero 115
11-04-2019, 11:28
Witam ponownie
Nabyłem Alhabre właśnie z takim silnikiem produkcja 10.2015 Silnik 2,0 TDI SRC 115 KM. Gdzieś się doczytałem, że po 2010 szły tylko i wyłącznie CR. Dodam, że mam oznaczenie silnika CUVA co w różnych katalogach przekłada się na CFFE. I teraz nie wiem czy mam CR czy nie a o TDI SRC wiem tyle, że tu chodzi prawdopodobnie o mokry DPF i oczywiście normę Euro 6. Może ktoś coś wie jak to sprawdzić żeby było wiarygodnie?? Pozdrawiam
Seat Alhambra 2015 2,0 TDI CR SRC 115KM (CUVA, CFFE)
11-04-2019, 11:42
Sharanie Alhambra od 2010 roku miały tylko CR. I tam szły tylko z adblue czyli mokre.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
11-04-2019, 15:37
(11-04-2019, 11:42)wesol napisał(a): I tam szły tylko z adblue czyli mokre.To dwie różne sprawy Mokry /Suchy DPF a system Ad blue . DPF wyłapuje i potem dopala sadzę , a Adblue jest odpowiedzialny za redukcje NOx DPF w VAG-u jest typu suchego To francowate samochody preferują morky DPF a tam się leje inny zacier niż mocznik .
09-05-2019, 22:20
Potwierdzam, VW ma suchy DPF, mokre mają francuzy np. Peugot i chyba Citroen.
Co do mocy to 140KM w Sharanie demonem prędkości nie jest ale ja jestem mile zaskoczony, że daje radę. W Touranie miałem mocniejszy silnik ale jak na razie jeżdżę na fabrycznym 140KM w Sharanku. Na autostradzie z prędkościami przelotowymi daje rade ale wiadomo, że to przecież nie bolid F1 ani nawet Arteon. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|