Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
0
Witam. Miesiac temu wymienilem olej , wraz z wszystkimi filtrami w moim SHARANIE i od tego czasu zaczelo sie cos chrzanic , mianowicie zauwazylem ze przybywa mi oleju w silniku ( tak gdzies okolo 200ml na 1000km ) a do tego dosc szybko ubywa mi paliwa w zbiorniku ( komp pokazuje na trasie srednio 6,5 l ) ale znika wiecej. Do tego bardzo szybko wlanczaja sie wentylatory przy chlodnicy, po przejechaniu na zimnym silniku okolo2 km. POMOZCIE PLEASE.
Liczba postów: 142
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2015
Reputacja:
0
Na jaki olej wymieniłeś? norma 504/507?
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
wtryski leją do oleju albo UPG.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
0
Olej, jakim go zalałem to Castrol EDGE 5W/30 VW 504 00/ 507 00. Domyslam sie ze to diesel dostaje mi sie do oleju . Ale do cholery w jaki sposób ??? Pali i chodzi jak pszczółka więc raczej wtryski nie leją , tyle ze jak jest rozgrzany to jakby mial troche ciężej podjechać pod wzniesienie. Pytanie, czy jest mozliwość ze diesel nie ma mozliwości powrotu przelewem do zbiornika ??? może wtedy dostaje sie do oleju na wyzszych obrotach.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jakby laly to by kopcil na 100% poza tym dużą szansa ze polecialyby tłoki przy upalaniu. Tu mamy dpf wiec olej może się dostawać jak ropa jest wtryskiwana w ostatnim dotrysku. Wtedy już nie jest do wytworzenia Energii tylko wytworzenie temperatury. Spora część zostaje na gladziach cylindrów i wtedy juz do oleju trafia.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Pojeździć dużo z podpiętym vcds-em, trasa/miasto i obserwować, jak przebiega/jak często/jak długo/przy jakim zapełnieniu itp. próba wypalania dpf, czyli obserwować dwie grupy na raz 070 i 075 i będzie wiadomo czy paliwo w oleju bierze się "z tej strony".
Pozdrawiam
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
0
Czyli jednak nie pozostaje mi nic innego jak jechać na warsztat. A czy jest jakas mozliwosc zeby to sprawdzic zanim podjade do mechanika ? Pytam , poniewaz przebywam za granicą ( Norwegia ), no i niestety ale w moim rejonie ciezko o kumatego fachowca, a sama diagnostyka to koszt około 1000zł.
Ps Bardzo dziękuje za pomoc , ( kamien z serca ) bo juz myslalem ze mi pierścienie padły.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
0
Nie pierścienie, ale gdzieś Ci to ucieka a inaczej niż przez mechanika tego nie załatwisz, ale z ciekawości daj znać co się stało dokładnie jak już będzie po wszystkim.
Redakcja "W Knurowie"
ul. Witosa 33, Knurów
E-mail: kontakt@wknurowie.pl