05-05-2016, 23:18
Witajcie.
Poskładałem dzisiaj szarika tzn przewody poddciśnienia (EVAP) z tyłu koło kolektora ssącego.
Auto odpaliło ze strzała i super pracuje, ale na wyświetlaczu z sekundy na sekunde rośnie średnie spalanie i jak na początku pokazywaał 23L to teraz pokazuje już 43L i dalej rośnie przy odpalonym silniku. Wszystko pomyte i chyba dobrze założone z tego co sam znalazłem i u nas na forum się dowiedziałem jak to powinno wyglądać. Fakt że jeszcze nie skasowałem błędów VAG-iem ale mimo to nie powinno chyba tak być.
Otworzyłem też korek paliwa to ciśnienie upuściło się jakby z dętki powietrze upuszczać.
i teraz myśle co może być.
Zastanawiam się nad zaworem EVAP ale pewien nie jestem.
Pierwszy raz mam coś takiego.
Pomożecie??
Poskładałem dzisiaj szarika tzn przewody poddciśnienia (EVAP) z tyłu koło kolektora ssącego.
Auto odpaliło ze strzała i super pracuje, ale na wyświetlaczu z sekundy na sekunde rośnie średnie spalanie i jak na początku pokazywaał 23L to teraz pokazuje już 43L i dalej rośnie przy odpalonym silniku. Wszystko pomyte i chyba dobrze założone z tego co sam znalazłem i u nas na forum się dowiedziałem jak to powinno wyglądać. Fakt że jeszcze nie skasowałem błędów VAG-iem ale mimo to nie powinno chyba tak być.
Otworzyłem też korek paliwa to ciśnienie upuściło się jakby z dętki powietrze upuszczać.
i teraz myśle co może być.
Zastanawiam się nad zaworem EVAP ale pewien nie jestem.
Pierwszy raz mam coś takiego.
Pomożecie??