Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
W poliftach i innych vagach jest tak ze wskazowka stoi w pionie czyli niby rowno 90 stopni a na vagu bedzie skakac zaleznie od stylu jazdy temperatura od nawet 75 stopni do 110.
Czujnikow wszelkiej masci czy to walkow/wałów czy to temperatur po lambdy nie kupuje sie z zamienników.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 57
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Kolego ,wywal dogrzewacz połącz rurki gumowe rurką miedzianą ,wtedy ciepło będzie krążyło donagrzewnicy tylnej .Zaizoluj rurki biegnące pod spodem auta,załóż osłone silnika od dołu i będzie prawie OK.
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
A może tu rurki owinąć tą pianką do ocieplenia rur?
seat alhambra 1,8T
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Połączenie rurką miedzianą z "amelinium" to chyba zły pomysł (tak gdzieś słyszałem , że miedź i aluminium to sie za bardzo nie lubią)
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tam są gumowe węże które trzeba zlaczyc.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
3
Witam kol ARTUROO ja mam ta pianka ocieplone rurki pod podloga.Po miescie przy kilku blisko siebie swiatelkach mialem skoki temperatury a po ociepleniu nie bylo juz ich.Na trasie nie zmienilo to nic ,tam temperatura sie trzymala dobrze.
1,9 TDI 115/140[/size]
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Ja żadnych skoków nie mam, ale przy dużym mrozie włączenie tylnej dmuchawy powoduje powolny spadek temp silnika. Na postoju oczywiście, w trasie jest ok, prócz początkowego dłuższego rozgrzewania
seat alhambra 1,8T
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Arturoo26, nie dziw się. Masz dwie duże, wydajne nagrzewnice. Jak na zewnątrz jest duży mróz to wygląda to tak, jakbyś jeździł z uszkodzonym termostatem. Buda do ogrzania jest wielka, ciepło z silnika doi pierwsza klasa.
Benzynowy silnik i tak generuje więcej ciepła, wiesz jak szybko ucieka ciepło w moim dieselku?
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)