Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zmiana oleju silnikowego na inny niż 505.01
#11
113 zl to zadna promocja. Za 123 zl masz chyba u kolegi weso ( ech nie mylic z moim nikiem) motula spelniajacego chyba wszelkie mzoliwe normy. w ProChoice tez ten olej jest za zdaje sei 126 zl wiec ja tu nie wiem po co bic piane. To i tak nie jest jakas super cena ale olej chyba jeden z wiodacych na samym szczycie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#12
Od dawna stosuję Valvoline 5w40 spełnia też normy 505 i 507 5 litrów kosztuje ok 100pln bdb olej
Odpowiedz
#13
(28-04-2016, 08:14)dmariusz napisał(a): Od dawna stosuję Valvoline 5w40 spełnia też normy 505 i 507 5 litrów kosztuje ok 100pln bdb olej

Witam.

Nie znam oleju Valvoline w klasie lepkości 5W40, który by spełniał normę VW 504/507, jeżeli możesz to zamieść zdjęcie tego oleju z widoczną normą. Jedyny olej, o którym wiem, marki Valvoline spełniający normę VW 504/507 to SynPower XL-III C3 5W-30. Wszystkie 5W40 z Valvoline, które przeszły przez moje ręce miały co najwyżej normę 502/505.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#14
Masz rację moja pomyłka, 505.00 i 505,01 co nie zmienia faktu że jest wystarczający do silnika na pompkach bez DPF.
Odpowiedz
#15
MOTUL Specyfic spełniający normę dla PD 505.01 kosztuje 134zł za 5 litrów w ProChoice ze Szczecina, brałem od nich tam chłopaki mają oryginalnego Motula, a nie podróbki z alledrogo ...
Odpowiedz
#16
A to chyba parę zł podrożało od kiedy tam u nich byłem. Weso kiedyś tam pracował i dlatego te parę zł miał taniej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#17
(28-04-2016, 09:18)tolus24 napisał(a):
(28-04-2016, 08:14)dmariusz napisał(a): Od dawna stosuję Valvoline 5w40 spełnia też normy 505 i 507 5 litrów kosztuje ok 100pln bdb olej

Witam.

Nie znam oleju Valvoline w klasie lepkości 5W40, który by spełniał normę VW 504/507, jeżeli możesz to zamieść zdjęcie tego oleju z widoczną normą. Jedyny olej, o którym wiem, marki Valvoline spełniający normę VW 504/507 to SynPower XL-III C3 5W-30. Wszystkie 5W40 z Valvoline, które przeszły przez moje ręce miały co najwyżej normę 502/505.

Pozdrawiam

(28-04-2016, 10:24)dmariusz napisał(a): Masz rację moja pomyłka, 505.00 i 505,01 co nie zmienia faktu że jest wystarczający do silnika na pompkach bez DPF.
Zamierzam wlać Synpower 5w40. Można go lać skoro już go mam?
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Procedura dynamicznej wymiany oleju w automatycznej skrzyni Jatco jf506e tiptronic dymas522 57 44,141 15-03-2024, 21:42
Ostatni post: Łukasz12502
  1,9 korek spustowy oleju, czy trzeba zdejmować osłonę? m-blue 7 1,191 25-05-2023, 18:15
Ostatni post: Niemago
  Zmiana skrzyni biegów juniormater 7 1,126 15-03-2023, 07:35
Ostatni post: juniormater
  Zmiana wtryskiwaczy Adam1911 2 500 03-02-2023, 18:44
Ostatni post: wesol
  sharan 2.0 TDI BRT- naprawa/uszkodzona pompa oleju andrz6 26 28,999 30-01-2023, 12:04
Ostatni post: wesol
  Ropa w oleju Biedron24 3 1,043 05-04-2022, 14:51
Ostatni post: wesol
  Jak sprawdzić czujnik ciśnienia oleju? marecki_name 19 28,942 23-10-2020, 20:46
Ostatni post: Mazur1908
  Zmiana silnika z AUY na AVF/inne csdark 41 21,535 10-02-2019, 22:38
Ostatni post: wesol
  Brak dogrzewacza/wymonotowanie, zawór obiegu płynu/zmiana obiegu jolantcha61 62 34,450 28-11-2018, 21:53
Ostatni post: wesz82
  Rozszczelnienie turbiny/wyciek oleju jp4321 9 6,196 23-09-2018, 13:27
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości