Liczba postów: 38
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Mam pytanie drodzy forumowicze.
Szwagier kupił Forda Galaxy 1999r 2.8
I chciałem sie zapytać czy wersja z 06. 1999 może mieć 204KM bo w dowodzie jest napisane że ma 150KW czyli 204KM a silnik wygląda jak zwykły VR6 178KM.
Poprostu czy wychodziły mocniejsze od VR6 czy ktoś w dowodzie sie rypnął
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To jest wersja 12 zaworowa wiec ma te 170 koni i tyle w temacie. Tak naprawde to wiekszosc na hamowni jak pokaze 150 KM to juz sie mowi ze sa sprawne. Ten silnik nigdy tyle koni nie wykazal.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Rozumiem. Tylko dlaczego z tyłu jest znaczek V6 a nie VR6 i dlaczego w dowodzie stoi 150KW czyli 204KM.
To mnie tylko dziwi. Bo nawet jak bede chcial kupic cześci
to nie wiem co mam powiedziec a mieszkamy w DE.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
27-03-2016, 19:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2016, 19:17 przez wesol.)
Ja mam u siebie znaczek TDI na klapei a silnik 115 KM. Poprostu sobie wymieniłem. W dowodzie to unas w PL wypisuja co im sie kliknie wiec podejrzewam ze w DE tez moze tak byc.
Sprawdz na wlepie w bagazniku i na obudowie na silniku jaki jest kod silnika Wtedy bedziesz wiedzial na czym stoisz ale tak czy siak w starszej budzie nie bylo wkladanego silnika z nowszej budy. Sam silnik tez ma spore roznice w budowie 12V a 24V i wiele innych istotnych roznic.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
Po pierwsze nie 178 a 174 konie. Po drugie przecież to są dwa różne silniki. Po trzecie gołym okiem widać różnicę w budowie silnika. Jeśli wygląda jak VR6 to jest Vr6 a nie V6 więc nie ma potrzeby sprawdzać kodu silnika. Nawet ślepy na macanego zauważył by różnicę.
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć się da, ale czegoś brakuje.
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Dziękuje. Dotarło.
Temat uważam za zamknięty.... .
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
27-03-2016, 22:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2016, 22:21 przez skimir.)
Uciek, to napisz tak w mocnym skrócie jak zwykły laik ma rozpoznać czy w sharanie siedzi VR6 174KM czy V6 204KM... :-) Interesuje mnie ten sposób na "macanego".
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
Postaw obok siebie dwa takie silniki. Nie trzeba być fachowcem żeby zauważyć różnicę. To jakbyś postawił obok siebie Fiata 125p i Ładę 2106. Wyglądają podobnie, ale jednak te same nie są.
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć się da, ale czegoś brakuje.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
28-03-2016, 08:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-03-2016, 08:24 przez mamwi.)
VR 6
V6
teraz widać?
Prawdziwe V6 ma układ cylindrów w układzie widlastym - V, mocno rozchylone, i dwie oddzielne głowice. Natomiast VR ma jedną głowicę i cylindry są "na zakładkę", nie wiem jak to nazwać. Układ V jest najbardziej efektywny pod względem uzyskania mocy. Dlatego najpotężniejsze silniki są w układzie V, niezależnie czy diesel czy benzyna.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
Haha, panowie! :-) Wiedzą z wikipedii lub szkoły to nie musicie rzucać. :-)
Tak się składa, że w przypadku VW, silniki z oznaczeniem VR6 (174KM) i V6 (204KM) to bliźniacze konstrukcje. V6 ma taki sam układ cylindrów jak VR6, tylko dodatkowo 12 zaworów więcej, zmienne fazy rozrządu i kilka innych drobnych zmian.
Tak więc laik nie odróżni ot tak sobie tych dwóch silników bo widział zdjęcia w necie. Czemu VW wprowadził w sharanie mylące oznaczenie V6, tego nie wiem.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.