Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Trzeba poszukac i si eznajdzie. Pytalem jakis czas temu w Moto Remo o turbiny i tak z ciekawosci ile kosztuje nowa a ile nowy srodek ale nie z zamiennika tylko absolutnie nowy srodek. Jelsi mnie pamiec nie myli to cos bylo ze od ASZ turbo to koszt 2600 albo 2700. Nei pytaj w IC bo tam to trzeba sztab ludzi wyżywić i tam ceny sa jak dla mnie zawierutne. Poza tym jelsi Moto Remo jest przedstawicielem jedynym na Polske to skąd moze mieć IC turbo jak nie od nich albo z przemytu z zagranicy??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Okej ale nie licz kolego ze ktoś w pl wyda nawet kafla za tłumik środkowy. Musiałbyś szukać kupca właśnie gdzieś albo w de albo innym takim kraju. Takie realia są niestety.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
hej koledzy
a co myślicie o tym egzemplarzu?
http://otomoto.pl/oferta/seat-alhambra-2...yhHzh.html
Powoli zaczynam się zastanawiać nad TDI 150 KM lecz mam obawy bo .... u mnie to auto w tygodniu codziennie robi 2 x 2 km (dzieci do szkoły) 2 x w tygodniu 20 km i wyjazdy weekendowe
Obawiam się, że diesel będzie miał niedoładowany aku (mogę raz w tygodniu pod prostownik podłączyć) ale bardziej chodzi mi o niedogrzanie silnika choć jak ma dogrzewacz sprawny to załapie temp najwyżej teściu (wozi dzieci) zrobi dłuższa rundkę ...
ale chwiałoby się mieć tę frajdę z VR6 4MOTTION
rejon Kozienic
Alhambra 1.9 TDI AUY, dogrzewacz D5WZ
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
15-02-2016, 21:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2016, 21:55 przez wesol.)
a benzynowiec nie bedzie mial niedoladowaneogo akumualtora?? Jakies dziwne podejscie ci ludzie maja ze jak diesel to juz nie do malych tras. Mam dwa diesle i robiny tez niewielkie przeloty po pare km.
2.8 niby ma te 204 koni ale na hamowniach nie wypluwaja zazwyczja nawet 200 koni i pamietaj ze to moc maksymalna przy obrotach okolo 6000 . W bezynowcahc moc rosnie liniowo a w dieslu tryzma sie dluzsyz czas na dosc wysokim poziomie wlasnei z racji iż ma duzy niuton a niuton to jeden z wykladnikow mocy.
Po mojemu to tez wcale nie musi byc to tdi 150 konny. Zawsze mozna nawet takiego 115 konnego dlubnac. Za 1700 zl mozna z neigo zrobic tak pod 170-180 koni. Turbo za 900 plus 800 soft i masz taka moc.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Takie masz odczucie bo niuton leci w dół. Natomiast zauważ że taki tdi mając 150 koni max masz już przy powiedzmy 2300 obr 100 koni. W benzynie wolnossacej z mocą powiedzmy tez max 150 koni będziesz miał przy 3000 obr 80 koni 4000 gdzieś 100 koni itd.
Wyobraź sobie takiego tdi zmodzonego gdzie niuton jest nadal tej samej wielkości np 300 nm ale tak by nie spadał w dół wraz ze wzrostem obr. Czyli taki auy mający tylko 300 nm ale nie przy 1900 obr ale i też przy 3500 i 3800 obr to masz jakieś 200-220 koni.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Ale mówimy o seryjnych silnikach, a nie o modach szczególnie w dieslu.