Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2.8 VR6 4MOTION pytania przed zakupem
#11
A gdzie można kupić nową turbosprężąrkę tak nową nie regenerowaną. W Inter Cars'ie niby nowa, a jednak regenerowana za nie małe pieniądze.

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...zarka.html

wesol, niby gdzie za 1200zł robisz regenracje pompek, bo za takie pieniądze to i ja jestem zainteresowany.
Odpowiedz




#12
Trzeba poszukac i si eznajdzie. Pytalem jakis czas temu w Moto Remo o turbiny i tak z ciekawosci ile kosztuje nowa a ile nowy srodek ale nie z zamiennika tylko absolutnie nowy srodek. Jelsi mnie pamiec nie myli to cos bylo ze od ASZ turbo to koszt 2600 albo 2700. Nei pytaj w IC bo tam to trzeba sztab ludzi wyżywić i tam ceny sa jak dla mnie zawierutne. Poza tym jelsi Moto Remo jest przedstawicielem jedynym na Polske to skąd moze mieć IC turbo jak nie od nich albo z przemytu z zagranicy??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#13
(13-02-2016, 14:24)wesol napisał(a): tak tak wiem, nie denerwuj sie. Chodzi oto ze kto da 2000 zl za tlumik srodkowy?? Znasz kogoś takiego?? Chyba na sto osob to nie bedzie nawet jednej moze na tysiac to tak. Za 2000 zl to kupisz tlumik ori pozadnej firmy jak remus czy srebring srodkowy z nierdzewy i wspawasz w mejsce starego. A bedzie to napewno dwa razy pozadniejsze. Nowe turbo od 1.9 tdi tez mozna sobie kupic za 2400 czy 2700 zl czemu nie. Tylko ile osob znasz co tak robi?? W DE albo w Norwegi to tak bo tam cena takiego turbo pewnie jest nawet nizsza za to robocizna bedzie kosztowac tyle co półtora takiego turbo. Taki tłumik do 2.8 naprawde nei stanowi jakiegos problemu i raczej przyzna racje skimir czy inni posiadacze 2.8 ze tłumik im nie straszny w aucie.
Tak samo z pompowtryskami- jedna sztuka ( jeszcze zalezy ktory co i jak ale mowa o boschu) to kosztuje uwaga 2600 zl tyle ze mnie nic to nie odstrasza bo za 1200 zl robie sobie pompki AL na nowych koncowkach z kartą dawek i pomiarami za 4 SZTUKI a nie za jedną. To i tak koszty czesci w tym to okolo 45% calej kwoty. Reszta to robocizna- rozebranie umycie, zlozenie z regulacją itd. Kto przy zdrowych zmyslach wyda grubo ponad 10 tys zl na nowe pompowtryski??

Znam...jaBig Grin
Kupiłem w niemieckim ASO ze zniżkami za 332eur. I teraz chętnie się pozbędę bo ojcu w garażu zalega....
Odpowiedz
#14
Okej ale nie licz kolego ze ktoś w pl wyda nawet kafla za tłumik środkowy. Musiałbyś szukać kupca właśnie gdzieś albo w de albo innym takim kraju. Takie realia są niestety.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#15
Nie liczę... znam polskie realiaSad dlatego tam nie mieszkam.
Odpowiedz
#16
hej koledzy
a co myślicie o tym egzemplarzu?
http://otomoto.pl/oferta/seat-alhambra-2...yhHzh.html

Powoli zaczynam się zastanawiać nad TDI 150 KM lecz mam obawy bo .... u mnie to auto w tygodniu codziennie robi 2 x 2 km (dzieci do szkoły) 2 x w tygodniu 20 km i wyjazdy weekendowe
Obawiam się, że diesel będzie miał niedoładowany aku (mogę raz w tygodniu pod prostownik podłączyć) ale bardziej chodzi mi o niedogrzanie silnika choć jak ma dogrzewacz sprawny to załapie temp najwyżej teściu (wozi dzieci) zrobi dłuższa rundkę ...

ale chwiałoby się mieć tę frajdę z VR6 4MOTTION Wink
rejon Kozienic

Alhambra 1.9 TDI AUY, dogrzewacz D5WZ
Odpowiedz




#17
a benzynowiec nie bedzie mial niedoladowaneogo akumualtora?? Jakies dziwne podejscie ci ludzie maja ze jak diesel to juz nie do malych tras. Mam dwa diesle i robiny tez niewielkie przeloty po pare km.
2.8 niby ma te 204 koni ale na hamowniach nie wypluwaja zazwyczja nawet 200 koni i pamietaj ze to moc maksymalna przy obrotach okolo 6000 . W bezynowcahc moc rosnie liniowo a w dieslu tryzma sie dluzsyz czas na dosc wysokim poziomie wlasnei z racji iż ma duzy niuton a niuton to jeden z wykladnikow mocy.

Po mojemu to tez wcale nie musi byc to tdi 150 konny. Zawsze mozna nawet takiego 115 konnego dlubnac. Za 1700 zl mozna z neigo zrobic tak pod 170-180 koni. Turbo za 900 plus 800 soft i masz taka moc.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#18
4 kilometry dziennie + jakiś wyjazd w weekend - odpuść sobie diesla.

(15-02-2016, 21:47)wesol napisał(a): W bezynowcahc moc rosnie liniowo a w dieslu tryzma sie dluzsyz czas na dosc wysokim poziomie wlasnei z racji iż ma duzy niuton a niuton to jeden z wykladnikow mocy.
Trzyma się dłuższy czas..?? Powyżej 3 tyś już nei jedzie ......
Odpowiedz
#19
Takie masz odczucie bo niuton leci w dół. Natomiast zauważ że taki tdi mając 150 koni max masz już przy powiedzmy 2300 obr 100 koni. W benzynie wolnossacej z mocą powiedzmy tez max 150 koni będziesz miał przy 3000 obr 80 koni 4000 gdzieś 100 koni itd.
Wyobraź sobie takiego tdi zmodzonego gdzie niuton jest nadal tej samej wielkości np 300 nm ale tak by nie spadał w dół wraz ze wzrostem obr. Czyli taki auy mający tylko 300 nm ale nie przy 1900 obr ale i też przy 3500 i 3800 obr to masz jakieś 200-220 koni.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#20
Ale mówimy o seryjnych silnikach, a nie o modach szczególnie w dieslu.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sharan 2.0i przełącznik termiczny przed pompką nagrzewnicy, za co odpowiada? macino1987 3 728 31-01-2023, 11:34
Ostatni post: Stefano
  Sharan VR6 4Motion 2003r nie wysprzęgla jaka przyczyna kefas 3 999 21-10-2022, 17:42
Ostatni post: kefas
  Sharan 2.8 4motion czy 1.9 tdi junak1956 20 6,572 13-02-2020, 08:43
Ostatni post: saltech
  Blokowanie przedniego koła 4motion Goffyy 4 1,914 24-07-2019, 21:54
Ostatni post: Goffyy
  Sterownik silnika vw sharan 2.8 v6 204 km. AYL 2001r 4motion viper81 2 1,928 24-04-2017, 14:36
Ostatni post: viper81
  Jakie sprzęgło Sharan VR6 4Motion marcin_kielce 5 2,383 04-10-2016, 17:20
Ostatni post: wesol
  Sharan MK1 przed liftem ishidar 3 1,708 07-04-2016, 21:35
Ostatni post: andrew7800
  AYL dwa pytania TomekZ14 1 1,446 07-08-2015, 01:12
Ostatni post: sp6qkx
  4MOTION AWARIA bilacz 0 2,574 10-10-2012, 00:12
Ostatni post: bilacz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości