Liczba postów: 26
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2014
panowie mam problem. wyczytałem tutaj
http://autoprzekladnie.pl/jak-zadbac-o-u...erowniczy/ że jak ściąga mi auto to może być to wina zawieszenia, zużyte końcówki drążków kierowniczych albo nieprawidłowe ciśnienie w oponach... no i tu jest trochę doopa bo sprawdzone wszystko u mechanika a auto jak ciągnie w prawa, tak ciągnie ;/ pomysły?
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Pomysły..?
Jedz ustawić geometrię, 50 zł to chyba nie majątek ...
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2015
Reputacja:
0
U mnie np trochę felga zwichrowana i trochę opona źle nalana, przerzucę na drugą stronę to w druga ciągnie.
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2015
Reputacja:
0
Chciałem edytować ale się nie dało.
Czytałem jeszcze tak sobie opinie o samochodach, odnoście Alhambry i podaje cytat od użytkownika z autocentrum
"moja alhambra zjezdza do rowu,dwie testowe ktorymi jezdzilem tez jada do rowu w tym samego PREZESA SALONU SEATA,nowa IBIZA 2006r.-1600km-jedzie do rowu,INCA-pedzi do rowu!!!Z ALHAMBRA z2005r.-bujam sie z salonem do dzis-i dalej jedzie do rowu!!!"
Także może one tak mają.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Autocentrum ..... czasami tam zaglądam odnośnie spalania silników.
Chyba jakiś frustrat to pisał, może to jego samego ciągnie do tego rowu, a zwala na samochody, co za tępe dzidy .....
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
0
Kolego, akurat dziś byłem u znajomego mechanika. Mi auto ściąga delikatnie na lewo.
Winny okazał się być sworzeń wahacza - lewy. Jest wyraźnie bardziej wytłuczony/zużyty niż prawy.
To wg niego jest powodem ściągania - samochód przez to nie trzyma geometrii.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
09-02-2016, 16:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-02-2016, 16:32 przez mamwi.)
To może być przyczyna. Począwszy od krzywych opon (ścięte, uderzone), ciśnienia, krzywych felg po wszelakie luzy w układzie zawieszenia. Układ zawieszenia i kierowniczy to są układy zależne od siebie.
Co do tego gościa, co go wszystko ciągnie do rowu, to pewnie musi mniej pić albo spec od ustawiania zbieżności musi mniej pić. Mój samochód ma 18 lat i go nigdzie nie ciągnie.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 862
Liczba wątków: 78
Dołączył: May 2013
Reputacja:
4
No chyba wszystkie samochody na większości dróg będą jechać w kierunku rowu bo tak jest ukształtowana nawierzchnia - wyżej środkiem, ze spadkami w kierunku rowów... Jakąś tam korektę kierownicą, trzeba czasem zrobić.
Może to jakieś przewrażliwienie?
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
10-02-2016, 22:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-02-2016, 22:25 przez mamwi.)
(10-02-2016, 21:02)edziq napisał(a): U mnie w sharanie fachowcy od geometrii stwierdzili ze lewe kolo jest jest lekko odchylone poza dopuszczalny zakres i to jest powodem lekkiego sciagania na prawo czyli do rowu jako ze kąta miedzy amoryzatorem a zwrotnica nie da sie regulowac kupilem juz komplet zwrotnic i zbieram sily zeby je wymienic.
Zmień fachowców. Chyba że samochód dostał strzała w koło, no to tak. Nawet jeżeli koło jest za bardzo pochylone, i tak ustawisz zbieżność i ma jechać prosto. Ja miałem takich fachowców, co na cztery lasery ustawiali po cztery razy i było źle, a teraz gość ustawia "na sznurek" w 10 minut i za pierwszym razem ma być (chodzi o przyrząd, co połączenie poprzeczne ma na sznurek ze sprężynką). A może masz poduszkę rozbitą i dlatego kąt koła ci leci?
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)