Liczba postów: 46
Liczba wątków: 16
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że parują mi przednie szyby (coś mi się kojarzy, że po dolaniu płynu do kreski max), na szybko diagnoza, że to nagrzewnica. Wypucowałem szyby i na krótkich trasach (15km) ok, na trochę dłuższej ok. 35km delikatnie zaparowało. Wlałem środek do uszczelnienia i na razie obserwuję, ale jeżdżę krótkie odcinki. Dzisiaj czyściłem auto i wyciągnąłem kratki nawiewu i w środku były ślady tłustego, jakby miód. Czy mogło pocisnąć płyn do przewodów nadmuchu???
Dodatkowo od kilku dni jak auto postoi kilka godz. ok 8, czy też przez noc to climatronic wraca na ustawienia "auto" mimo, że ustawiam swoje parametry, przy krótki postojach jest ok?!
Liczba postów: 310
Liczba wątków: 27
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
witam na moje to nagrzewniczka pod konsola poszła ,na forum jest opis co i jak nawet ja podawałem linki do niemieckiej strony z przekładdka do mk1
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Niepotrzebnie dałeś uszczelniacz. Zalepi ci nagrzewnicę i przestanie grzać. Musisz ją wymienić i umyć całe pudło urządzenia nagrzewającego z tego osadu.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ludzie sie nie naucza ze takie rzeczy sie naprawia przez wymiane e nie lanie preparatow. Te preparaty sa wymyslone tylko i wylacznie dla handlarzy by auto na szybkieog naprawic i puscic dale i niech sie martwi juz nowy wlasciciel ze sobie zasyfil caly uklad.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Wesoł ma racje. Szybko wymieniaj nagrzewnicę i płucz układ, szczególnie chłodnicę i tylną nagrzewnicę, bo jak ci zarośnie, to będziesz wymieniał wszystko po kolei. Płyn masz do wymiany cały.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)