Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
12-12-2015, 11:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-12-2015, 12:03 przez jacek1234.)
chej witam wszystkich. posiadam vw sharana 2.0 tdi 140 KM
Problem polega na tym że jak go zostawię na noc pod skosem albo przód jest w górze albo na dół to nie odpali . kręcę kilka razy w ciskam pedał gazu. i odpali. efekt jest taki jak by nie było paliwa w pompie. przeczytałem na necie że może być to problem z nastawnikiem. macie jakieś inne pomysły. pozdrawiam
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Hehe, nastawnik w 2.0 tdi no i to ze wciskasz pedal gazu to juz jest smieszne.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Mozesz nawet wdepnac pedal gazu w podloge to i tak paliwa nie dostanie nawet 1% wiecej przy probie odpalania. nie ma takiej opcji bo ECM ma ustawiona dawke startowa wg mapy i tu dotykanie pedalu gazu nic nie daje bo póki silnik nie osiagnie obrotow zadanych nie przejdzie w podawanie paliwa wg potencjometra gazu pod prawym butem. Co masz nei tak to nie wiem ale napewno przydalaby sie pelna diagnostyka. moze pompa tandemowa moze uszczleniacze na pompowtryskach, moze same pompowtryski-tak mozna zgadywac dość dlugo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
co znaczy ze jeden jest w gornej tolerancji. Tolerancji czego??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Może chodzi po prostu o korekty.
Głośno chodzi.? PD ma taką twardą charakterystykę pracy i nic z tym nie zrobisz.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To żadne stwierdzenie po korekcjach. Poza tym jak jedna pompka pogania to inne muszą dlawic.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
hej uporałem się z moim problemem z odpalaniem jak krzywo stoi.
problemem były sparciałe uszczelki pod pompowtryskami do tego gniazda były wyrąbane i problem znikł. do tego jeszcze doszło regulacja pompowtrysków i wszystko ok. teraz stoi jak chce i pali do szczału. nie pali na trzy gary, pozdrawiam