19-11-2015, 11:01
Witam po pierwsze nie wiem czy dobry dział w razie czego przepraszam i proszę o przeniesienie. Otóż mam zamiar przełożyć sterownik silnika - zakupiłem inny o tych samych symbolach 038 906 019 ET bodajże z seata ibiza (anglik).
I teraz mam pytanie.
Jak wygląda adaptacja tego sterownika?
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html
Sharan ma immo box II , III generacji? Z tego co się orientuję to jest jakaś procedura. Co do powodu zmiany ECU to jest to poniższy bład: 18048 w sumie mógłbym przeprogramować pamięć ale w razie czego chce mieć czym jezdzić więc zakupiłem drugi ECU.
Posiadam kabelki zwykły kkl + chiński VAG commander
Log VAG-COM ze starego sterownika
I teraz mam pytanie.
Jak wygląda adaptacja tego sterownika?
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html
Sharan ma immo box II , III generacji? Z tego co się orientuję to jest jakaś procedura. Co do powodu zmiany ECU to jest to poniższy bład: 18048 w sumie mógłbym przeprogramować pamięć ale w razie czego chce mieć czym jezdzić więc zakupiłem drugi ECU.
Posiadam kabelki zwykły kkl + chiński VAG commander
Log VAG-COM ze starego sterownika
Kod:
Controller: 038 906 019 ET
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1268
Coding: 00002
Shop #: WSC 12345
1 Fault Found:
18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error
P1640 - 35-00 - -
Readiness: N/A
Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: 7M3 953 257
Component: IMMO 0008
Coding: 00003
Shop #: WSC 31909
xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
No fault code found.