Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Wtrącę swoje 3 grosze gdyz tez ostatnio kupiłem podobne auto. Jest rodzinne fajne,luźno w drugim rzędzie. Także dla rodzica i dziecka lub dzieci z fotelikami jest ok. Silnik skrzynia z małymi minusami,jesli chodzi o oszczędność to bieze do 8/100km.Jednak widzę ze ma skórzane siedzenia wiec jak nie ma orginalnych fotelików w siedźeńiach to skóra bedzie ci sie odgniatac tam gdzie zamontujesz siedzenia. Odnośnie jakości materiałów i ich żywotności to lepiej nie bede sie wypowiadał gdyz dla mnie jest beee. Co chcesz uszykować czy poprawić to szybciej zepsujesz niz uszykujesz. Im młodsze auto to gorsza lipa. Woda leci wewnątrz tylnej klapy i na zamek i na dolny zaczep. Rdza na dolny, zaczepie w każdym aucie. Drzwi mocowane na stałe żadnej regulacji gdy sie opuszcza. Dla mnie to jedna wielka lipa. Szumiące łożyska 5 biegu. Parodia i kpina z klienta ze użytkuje SGA. Jezdze ponad 10 lat vw T4 i dla mnie to jest auto. Tam nie ma takich problemów. Wiec jak masz kasę to kup Caravelke lub Multiwana.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Atam gadasz tak bo takiego trafiles z problemami. Nie widze potrzeby w regulacji drzwi. Nromalnie auto eksploatowane nie musi miec regulacji na zawiasach. Po co?? Wystarczy ze ktos zawiasy i zaki smaruje to nic mu nie opusci sie. Zamek klapy?? hmm czy ja wiem- nie kazdy SGA ma z tm problem. Ja mam pierwszy wypust plifta i nie mam z tym problemow. Tak jak problemy z zamkami itd. Wystarczy tylo ze zamki sa nasmarowane. Kable w przelotkach to owszem sie łamią. Skrzynie hmm te poznejsze z ta klapka plastikowa mialy problemy z luzem. Te wczesniejsze 6 boegowe nie maja problemów. T4 ??hmm zawieszenie tprzednie nie nalezy do szczesliwych, skryznie w 2.5 TDI?? hmmm dwie juz przewalkowalem- bardzo drogie sa i ciezko o dobry towar. Silnik 2.5 tdi? najwiecej 102 konnych ktore jak na ta bude slabo jadą z turbina na WG. Dwa pasku rozrzadu, nieszczesna pompa wtryskowa ktora tez droga jest a juz te od 2.5 tdi 150 konnych to rodzynek. Czy taki T4 to taki cud malina?? Czy ja wiem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
(12-11-2015, 07:39)wesol napisał(a): Atam gadasz tak bo takiego trafiles z problemami. Nie widze potrzeby w regulacji drzwi. Nromalnie auto eksploatowane nie musi miec regulacji na zawiasach. Po co?? Wystarczy ze ktos zawiasy i zaki smaruje to nic mu nie opusci sie. Zamek klapy?? hmm czy ja wiem- nie kazdy SGA ma z tm problem. Ja mam pierwszy wypust plifta i nie mam z tym problemow. Tak jak problemy z zamkami itd. Wystarczy tylo ze zamki sa nasmarowane. Kable w przelotkach to owszem sie łamią. Skrzynie hmm te poznejsze z ta klapka plastikowa mialy problemy z luzem. Te wczesniejsze 6 boegowe nie maja problemów. T4 ??hmm zawieszenie tprzednie nie nalezy do szczesliwych, skryznie w 2.5 TDI?? hmmm dwie juz przewalkowalem- bardzo drogie sa i ciezko o dobry towar. Silnik 2.5 tdi? najwiecej 102 konnych ktore jak na ta bude slabo jadą z turbina na WG. Dwa pasku rozrzadu, nieszczesna pompa wtryskowa ktora tez droga jest a juz te od 2.5 tdi 150 konnych to rodzynek. Czy taki T4 to taki cud malina?? Czy ja wiem.
Nie chce tu wywoływać polemiki ale jednym zrobiłem 200kkm i w zawieszeniu wymieńialem tylko sworznie kulowe na dole obydwie strony i jeden u góry. Oraz jedna tulejkę metalowa -gumowa. Obydwie strony drążki kierownicze. Wszystko Lemfordera. Połoski sa dożywote nie jak w SGA ze sie sypia.Drugim zrobiłem 100kkm i nie wymieniałem nic. Cała zawieszenie sprzedałem i wsadziłem nowy nabytek AXG. Skrzynie o głowę lepsze niz w SGA. Dwumas ponad 300kkm i nie wymieniany. Łożyska nie siadają jak w SGA. Drzwi po co regulować ? A dotyka uszczelki boczek od kierowcy i należałoby zapobiec przetarciu. Pompa wtryskowa podchodzi od Audi i Volvo wiec nie musimy kupować od vwT4. Mam taka na zapas za 500zl. Auto produkowane od 1992 do 2003 roku. Wiec jest w czym wybierać. Szkoda tylko ze sprzedający sie cenią i jest tego coraz mniej. Odnośnie tematu bez dokładnych oględzin to trudno ocenić. Sprawdź od razu czy nie ma rdzy przy tylnym zamku klapy i czy sa szczelne lampy tył. Najlepiej weź ze sobą kogos kto użytkuje taki pojazd. Wg.mnie lepiej wypadają roczniki do 2001 roku. Nie sa tak elastyczne jak na PD ale i pala mniej o dobry litr.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Jak je podniosles ? lewarkiem ?
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.