Liczba postów: 113
Liczba wątków: 20
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Może ktoś juz miał takie objawy, taki problem, albo ktoś ma jakiś pomysł, od czego mam zacząć szukać, lub co to może być.
silnik 1,9 TDI 110KM
Mianowicie.
czasami, nie zawsze, na zimnym lub lekko ciepłym silniku, kręci ale nie odpala... dopiero po bardzo długim kręceniu załapuje( od strzała, tylko ze musi baardzo długo kręcić) ojciec ostatnio wziął się na sposób i zauważył, że jak taka sytuacja występuje, wrzuca samochód na luz, przepycha go kilkanaście centymetrów i odpala od strzała, bez zbędnego kręcenia.
jakieś pomysły? robi się to coraz częściej i coraz bardziej jest uciążliwe...
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
albo sie zapowietrza albo rozrusznik przyciera sie lub aku juz nie jest wydolny na tyle by zakrecic pozadnie rozrusznikiem. Zazwyczja wszytsko po trochu jest. Trzeb aby zrobic loga obrotów przy kreceniu rozrusznikiem odpinajc wtyczke np od pompy by nie podawal paliwa.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
i kat wtrysku bym sprawdził
nie był zmieniany ostatnio rozrząd ??/
Liczba postów: 113
Liczba wątków: 20
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
17-02-2013, 12:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-02-2013, 12:35 przez MelGrzybson.)
kąt wtrysku na pewno jest machnięty, na vagu wychodzi 00, ale jeżdżę z nim juz ponad 1.5 roku... ale jak dotąd nie miał żadnych problemów z odpalaniem... myślałem, że to wina kiepskiego paliwa, więc wymieniłem filtr paliwa, objawy nie ustąpiły..
wesoł, mógłbyś wytłumaczyć jak mam dokładnie zrobić tego loga?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
logujemy jedna grupe by bylo czytelnie a praktycznie w kazdej sa obroty silnika wiec nie ma problemu. Wtyczke odpinamy z pompy by nam nie odpalil czasem. Bedzie widac jakie obroty sa przy kreceniu rozrusznikiem. Jesli bedzie 200-220 to nie ma co liczyc ze bedzie ladnie palil. Musi byc 270-300 obr.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
czyli rozrusznik i aku okej. trzeba szukac gdzie indziej. duza szansa ze sie deczko zapowietrza.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 113
Liczba wątków: 20
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
wytłumaczysz jak i co mam sprawdzic ?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
przewody paliwowe, filtr, trojnik na filtrze będący zaworkiem termicznym do ogrzewania filtra paliwa( na tym trojniku sa oringi ktorymi lubi sobie powietrze przechodzic do filtra. Wezyki przelewowe z nawtryskach wymien bo to grosze kosztuje. Moze nawet byc winna sama pompa wtryskowa. WIesz te silniki maja zazwyczja pierwszy milion za sobą wiec juz moga wystepowac takie problemy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.