Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem baku paliwa. Po prostu od pewnego czasu przestało działać. Po naciśnięciu blaszki nic się nie dzieje. Wcześniej ta funkcja działała bez problemu. Czy możliwe, że jest to spowodowane zaworem odpowietrznika? Jeśli tak to jak się do niego dostać i czy macie porady dotyczące rozbiórki i naprawy tego problemu?
Pozdrawiam
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
Poszukaj było o tym już.
Poruszaj kilka razy tą blaszką może pomoże. Jak tankujesz auto to nie wkładaj pistoletu do oporu tylko troszkę cofnij i nie będzie odbijał aż zatankujesz do pełna.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 239
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
1
Pod plastikowym nadkolem masz to ustrojstwo
Liczba postów: 1,178
Liczba wątków: 71
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
7
Sprawa podobna, więc nie zakładam nowego wątku:
W ostatnim miesiącu miałem już dwie takie sytuacje, że dystrybutor blokował mi się co 1-2 litry, choć zbiornik był pusty. No czkawka normalnie. Nie pomagało wkładanie fajki głębiej czy płycej. Problem znikał po kilku sekundach, po przejechaniu na inny dystrybutor (obydwie sytuacje na różnych stacjach)
[pyt. 1] tak kombinuję, że jeżeli problem znika na innym dystrybutorze, to z samochodem jest ok.?
[pyt. 2] dystrybutor może się zapowietrzyć?
Jestem kierowcą nie od przedwczoraj, a tu raptem dwie takie sytuacje w jednym miesiącu...
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Z wkładaniem pistoletu nie do końca to zawsze tak robię . Po prostu gdy nacisnę tę blaszkę to nie działa odpowietrzenie i w tym tkwi problem
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ale nie jest powiedziane ze zawsze przy tankowaniu musi syczec jak wciskasz ta blaszke. czasem syczy czasem nie. Problemem jest wtedy gdy w baku nie jest pelno a nie idzie zatankowac. Ten problem objawial sie np w golfach 5. Z tym ze tam jest inny system odpowietrzania bo juz w samym jakby baku jest odpowiedzielny od teog element. Wystarczylo tylko to usunac i problemu juz nigdy nie bylo. Tu tez mozesz usunac jakby ten zaworek i niech bedzie caly czas to drozne to bedzie caly czas odpowietrzone.
Czyli jesli nie ma problemu z zatankowaniem auta do pelna to ja bym problemu nie szukal na sile.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
To jest tak , że po przejechanych kilometrach widzę , że jednak bańka powietrza zostaje w baku. Tak samo przy tankowaniu z odpowietrzeniem mogłem kiedyś wlać więcej paliwa a teraz nie da rady nawet z manipulacją pistoletu.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
mysle ze wymyslasz ale powiedz no jak ci sie zapali rezerwa to ile zalewasz litrow na fulla?? 40 czy racz4j ze 60 ci wejdzie??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
Pistolet do wlewu i przekręć o 90 stopni lub nawet więcej. Zawsze działa nawet we wlewach nowych fordów.