Liczba postów: 21
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
04-08-2015, 21:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2015, 21:59 przez mientki824.)
sie jeszcze zastanawiam czy rozrząd też może nie jest przestawiony.
Raz mi odpalił na jakies 15 sek, a tak to na 2 sek max odpala po dłuższym kręceniu i gaśnie.
a te przewody które są w kostce OBD2 przy lewarku, powinienem również mieć w kostce kompa pod licznikiem czy nie?
zastanaiam sie bo po pracy bym posprawdzał czy nie są przerwane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak ale z obd2 interesuje cie glownie pin nr 7 by mial przejscie do ECM silnika. jest jeszcz epotrzeban masa i plus12V w obd2. TO ze tam w tej wtyczce jest mnustwo kabli to nie istotne bo nie sa potrzebne do niczego.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
A ktore piny to +12 i masa jak ktos wie to moze podpowie, bo szukam opisu i nie moge znalezc.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
4i5 to masa a 16 to plus.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Stale +12v.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
A wie ktoś może jak mam załatwić sprawe z tym czujnikiem o który opisywałem w poprzednim poscie ?