Szukaj tematu „Nawiew tylny” w dziale Klimatyzacja wszystko jest dokładnie opisane
Nawiew tylny/brak ogrzewania z tyłu
|
13-11-2017, 17:17
Witam.
Już połączyłem i ostrzegłem . Pozdrawiam
16-11-2017, 16:18
(28-10-2017, 22:17)lukdom napisał(a): [...] Niebawem napiszę jak sprawę rozwiązuje ASO ;-)ASO oczywiście wymienia cały zawór N317. Od wejścia do wyjazdu 2,5 godz.!!! Podobno wymiana całego zaworu jest uciążliwa bo przeszkadzają jakieś rurki. Ostatecznie wszystkie kratki grzeją. UWAGA: Climatronik w trybie AUTO utrzymuje zawór 2. wymiennika ciepła - N317- zamknięty do momentu osiągnięcia przez płyn chłodniczy temperatury około 70°C. Przy temperaturze 70°C i wyższej zawór otwiera się umożliwiając przepływ płynu chłodniczego. Usterka zaworu nie daje się diagnozować. W załączeniu instrukcja wymiany.
16-11-2017, 19:19
Witam
Wymiana samej ośki to takie ułatwienie i do zrobienia 5 razy szybciej niż całego zaworu. i oczywiście do zdiagnozowania bo my już potrafimy, błędów tylko brak w sterowniku. Pozdrawiam
17-11-2017, 10:34
17-11-2017, 11:46
(17-11-2017, 10:34)Maciej_F napisał(a): A ErWin'a to ci tak sami z siebie dali w ASO ? Czy masz tam dostęp ?Zarejestrowałem się na https://erwin.seat.com Wykupiłem dostęp na godzinę (7 EUR netto). Ściągnąłem wszystkie dostępne instrukcje napraw do Alhambry w formacie PDF (spis w załączeniu). Dlatego wiem czego mogę wymagać od mechaników w ASO - auto na gwarancji. Poruszanie się po stronie nie jest intuicyjne, więc pokręć się trochę zanim wykupisz dostęp.
21-02-2018, 00:14
Jakby ktoś chciał naprawić zawór tańszym kosztem niż zakup nowego (około 180 euro), jest rozwiązanie. Ktoś w końcu pomyślał i robi te "dinksy" na maszynie cnc z aluminium. Ja już zamówiłem, koszt 44 euro. Czekam na paczkę i biorę się za wymianę.
Link do strony ebay: Zestaw naprawczy zaworu N317 (21-02-2018, 00:14)szczyku napisał(a): Jakby ktoś chciał naprawić zawór tańszym kosztem niż zakup nowego ....Pomysł dobry tylko nie na nasze realia , za 100 -150 zł u nas się kupi używkę . Fakt nie ma dożywotniej ośki ale po lekkim podpiłowaniu ( pisałem w manualu ) nie ma już oporów w położeniach krańcowych . Jakby ktoś w Polsce chciałby się zabawić na CNC w rozsądniejszych cenach to i bym naprawił stary zawór . (21-02-2018, 10:13)Maciej_F napisał(a): Pomysł dobry tylko nie na nasze realia , za 100 -150 zł u nas się kupi używkę . Fakt nie ma dożywotniej ośki Wychodzi jakieś 180zł, a w uzywce nigdy nie wiadomo co trafisz, to po pierwsze. Przelicz koszty wysyłki, bo nie wiesz za którym razem trafisz na sprawny Masz pewność dożywotniego działania, to po drugie. A temat jest poruszany już po pęknięciu, to po trzecie. Nikt nie szuka informacji, co może się zepsuć i jak temu zapobiec. Wiadomo że u nas jakby ktoś robił mogło by być tańsze, tam robotogodzina specjalisty to około 100 euro.
22-02-2018, 10:04
Jakby ta możliwość by się pojawiła już wtedy jak rozkminialiśmy problem to większość może i by poszła w ten ''drogi dinks'' ale wtedy alternatywą był tylko używany zaworek lub ASO . Należało wtedy poprosić sprzedawcę o otwarcie klapki i sprawdzenie ośki . A tak nam pozostawały rozbebeszone zawory bez ośki . Jak padnie drugi raz ( tfu) to będziem jak na początku :
Używka za ok stówę czy wieczna ośka za ok 180 zł czy ASO za 500+. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
tylny panel klimatyzacji | stiko | 24 | 7,515 |
05-12-2023, 19:18 Ostatni post: jesion0102 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości