Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
03-02-2015, 17:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2015, 17:06 przez wesol.)
Turbo nieco szaleje ale nie widac za bardzo jak bo tryz grupy logowales naraz. Zrob loga 011 osobno dynamicznie. Przeplywka jest dobra. JEszcze nie wiemy tylko czy EGR nie miesza ale raczej nie. Pompki w miare okej nie ma tragedii. Kąt synchronizacji jest tez dobry.
A i loguj na silmiku rozgrzanym do 90 stopni na budziku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
0
Piękne dzięki z podpowiedż. Postaram się to zrobic jutro i napiszę co i jak. A jak czujnik doladowania?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
No a teraz przeplywka delikatnie tnie wartości od około 4000. Sprawdź szczelność rur dolotowych lub podmien przeplywke.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
0
Dziękuje, sprawdze dolot. Co do przepływki to jest nówka bosha, to chyba odpada. Turbo jest ok. nie warjuje?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ze nowa nie zawsze musi oznaczac sprawna. Sprawdz dolot pod kątem naprawde nieduzej nieszczlenosci. Ewentualnie jeszcze moze byc pryzczyna przypchany katalizator wiec po tym sprawdzeniu mozna jeszcz epoluznic te trzy srubki co jest przykrecony poczatek wydechu do turbiny. To spowoduje ze spaliny beda mialy w razie co ujscie bokiem i wtedy loga zapodać bedziesz mógl znowu z przeplywki. Jest jeszcze inna ewentualnosc a mianowicie moze buc coś co powoduje slabe oporznianie sie komory spalania czyli problem z otwarciem zaworów do konca czyli np wytarty walek rozrzadu. Czyli generalnie przy logowaniu auta mamy zawezone potencjalne mozliwe przyczyny awarii.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
0
08-02-2015, 13:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2015, 13:06 przez seba74wolf.)
Katalizator wywaliłem. Jak sie sprawuje turbo po logach?
Sprawdzić dolot tzn od filtra powietrza do metalowego połczenia z turbo?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Na 3 biegu dosc dobrze nawet trzyma parametry ale na tym logu z 4 biegiem nie wiem czy tam czasem nie pusciles choc troszke pedalu gazu w pewnym momencie. Chyba ze jeden log na rozgrznaym silniku a drugi np na takim jeszcze nie do konca. Turbo czysciles, zagladales tam do geometrii??
Musialbys na 5 biegu zlogowac łądnei suszare ze trzy razy to bedzie widac cos lepiej. Generalnie i tak najpier trzeba sie zajac tym ze przeplywka tnie dawke paliwa w wysokich obrotach bo wartoci spadaja ponizej 850 pryz tych 4000 obr. Tak byc nie powinno.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.