Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AFN po chip tuningu - jest moc ale i niestety temperatura :(
#11
Jutro zrzucam głowice bo przy "deptaniu " rośnie poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym, dodatkowo zbiorniczek mi się rozszczelnił (na zgrzewie). Ten zbiorniczek to skutek a nie przyczyna. Dodatkowo przy dłuższej jeździe ponad 140km/h jak temperatura oleju idzie ponad 100st wyrzuca mi płyn. Chłodnica już zaklepana u kumpla. Po zrobieniu UPG, sprawdzę pirometrem czy chłodnica równo oddaje ciepło jak nie to wymiana na pewną używkę ( org Hella), teraz jest za dużo powietrza w układzie i nie mam pewności. Nad chłodnicą oleju myślę ale nie widzę żadnego prostego rozwiązania. Myślę nad zostawieniem org. w podstawie filtra oleju a dołożenie czegoś na spływie z turbiny. Pytanie : czy nie wpłynie to negatywnie na turbo? Tam jest mała różnica w poziomie i mogę trochę zwolnić obieg tego oleju. Większy "icek" tez by się przydał ale to tez nie łatwy temat.
Odpowiedz




#12
Chlodniczka oleju nie powinna byc potrzebna. uklad chlodzeni nei jest robiony na styk a zawsze z duzym zapasem. Do tego tez wazne jest to jak jezdzisz. jak mocno piratujesz i to nie przez 5 minut a dluzej to wtedy moze bym sie zastanowil ale przyrost mocy nie jest jakis kosmiczny by to było naprawde potrzebne. Tymbardziej na splywie oleju to juz calkiem jest to niezrozumiale.
Uklad wodny mimo wszystko polecam ci przeplukac wezem ogrodowym zwykłą wodą. Icek daje rade na tą moc spokojnie. Zreszta temperatury na vagu mozesz sobie podejrzeć.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#13
Po zrobieniu ponad 5 000 km od wymiany UPG mogę już śmiało stwierdzić że to była przyczyna. Teraz nawet przy ciągnięciu przeładowanej lawety (2100-2200kg) i prędkościach ponad 100km/godz temperatura płynu max 100 a oleju 115 stopni przy wspinaniu się pod dłuuugie górki. Przy normalnym kręceniu się koło komina płyn 90 stopni a olej 92 wiec wszystko git. Nie ma potrzeby kombinowania z większym IC czy chłodnica oleju. Wymieniłem tez chłodnice bo poprzedni właściciel mocno ją "zanieczyścił" lejąc uszczelniacze, założyłem org. Valeo bo trafiłem w idealnym stanie. Wniosek jest prosty, nawet przy 150KM z afn nie powinna pojawiać się duża temperatura.
Pozdrawiam
Odpowiedz
#14
Jeżdżą afny z mocami po 240 koni i się nie gotuja to tym bardziej ledwie lizniety. W afryce też nie mieszkamy
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Chip 1.9TDi 110KM na? SVR6 44 46,659 10-04-2020, 06:57
Ostatni post: wesol
  Chip to 1.9 tdi 150 KM BTB bajabaj 22 19,769 02-04-2018, 04:18
Ostatni post: wesol
  CHIP do Alhambry 2.0 TDI 2012 luki233 12 7,713 17-03-2018, 15:12
Ostatni post: wesol
Information Sharan AUY Tiptronic Chip ? sebter 24 8,675 21-06-2017, 16:53
Ostatni post: slawiec
  Chip w Galaxy borys03 22 9,848 25-05-2017, 10:15
Ostatni post: wesol
Star VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip piotto0 17 36,807 05-04-2017, 10:51
Ostatni post: wesol
  Nitro OBD 2 II Chip Tuning BOX ELM PowerBOX 2015 1per 6 15,144 28-08-2015, 16:49
Ostatni post: wesol
  chip do silnika 1Z kluwcio1 15 12,518 12-11-2014, 19:35
Ostatni post: AndreV20
  Czy to jest chip?? maxi186 13 11,916 03-12-2012, 23:08
Ostatni post: fotograf123
  chip box mick 2 4,737 14-10-2012, 14:56
Ostatni post: agaikarol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości